Wpis z mikrobloga

tęczowe ciastka i 20% społeczeństwa nie może wytrzymać, chce poznać te mityczne 20% xD


@Please_Remember: prawa część obrazka. Współczesny kanon piękna w naszej części świata raczej jednoznacznie definiuje jakim wyglądem #!$%@? się atrakcyjna kobieta. Owłosione pachy do tego kanonu nie należą i wśród męskich odbiorców taka reklama może budzić zniesmaczenie, odrazę. Stąd 20%, swoją drogą raczej mocno zaniżyłem wartość. Czy reklama nie powinna starać wzbudzić pozytywnych emocji, starać się dotrzeć do
@ImInLoveWithTheCoco: @CXLV: Oreo mają olbrzymie sprzedaże głównie wśród osób <18 lat, więc reklama odnosząca się do lgbt i niegolenia pach może być bardzo skuteczna. Że ktoś ich rozumie, wspiera (tak wiem że to tylko kampania wielkiej firmy ale młodzi mogą sobie z tego nie zdawać sprawy)
a. Współczesny kanon piękna


@CXLV: To nawet nie jest kanon piękna, to kwestia higieny.

Jakby się dobrze pewne grupy zakręciły, to by namówiły "progresywnych" do tego, żeby chodzić z obsranymi dupami, bo czysta dupa, to "konserwatywny kanon piękna".