Aktywne Wpisy
sokeno +23
Jestem zaskoczony, że z takiego g.. aparaciku można z ręki zrobić takie zdjęcie (ʘ‿ʘ) #fotografia #ksiezyc #telefony #samsunggalaxy s22ultra #zdjecie
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/218edf1470d3a14a66915007d853912a2db7bd3f70b91aa805097ad8bc106aff,w150.jpg?author=sokeno&auth=55cdda8b78311c4b6fb5559de3ce213a)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/sadge_EO9Th6nVOp,q60.jpg)
sadge +5
już nigdy nie urodzi się ładniejsza osoba
ludzkość osiągnęła genetyczny peak
ludzkość osiągnęła genetyczny peak
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/b6b6a67bd608062f87ee9caf2c74417566098eff38bd55774fb197223b980760,w150.jpg)
Hunter Somerville, 26-letni stażysta agencji reklamowej Ogilvy & Mather z Toronto, został zaangażowany do stworzenia kampanii dla Post Cereals.
Firma szukała sposobów na odświeżenie wizerunku płatków Shreddies, które od 67 lat sprzedawane były w Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Nowej Zelandii.
Podczas jednej z burz mózgów, Hunter złapał jeden ze Shreddiesów, obrócił go o 45 stopni i oznajmił: „to nie jest kwadrat, to diament”!
Tak narodziły się Diamond Shreddies - nowy produkt, którym niczym nie różnił się od oryginalnego.
Klienci mieli możliwość wyboru między dwoma kształtami: tradycyjnym lub diamentowym - w rzeczywistości dokładnie tym samym produktem obróconym o 45 stopni. Powstał nawet „Pakiet Combo”, który zawierał obie wersje Shreddies w pudełku.
Wynik kampanii z 2008 roku był doskonały - wzrost udziału w rynku o 18% w ciągu pierwszego miesiąca i wiele nagród branżowych.
Obecnie Diamond Shreddies nie istnieją, ale pozostają przykładem, jak zmiana perspektywy może ożywić wizerunek produktu.
#reklama #reklamakreatywna #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #wygryw #psychologia #gruparatowaniapoziomu
"Ironia i dystans" a 18% znikąd się nie wzięło ¯\_(ツ)_/¯
@tellet: Wzięło się z kampanii reklamowej jako takiej