Wpis z mikrobloga

WYKREUJ NOWY PRODUKT OBRACAJĄC GO O 45 STOPNI
Hunter Somerville, 26-letni stażysta agencji reklamowej Ogilvy & Mather z Toronto, został zaangażowany do stworzenia kampanii dla Post Cereals.

Firma szukała sposobów na odświeżenie wizerunku płatków Shreddies, które od 67 lat sprzedawane były w Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Nowej Zelandii.

Podczas jednej z burz mózgów, Hunter złapał jeden ze Shreddiesów, obrócił go o 45 stopni i oznajmił: „to nie jest kwadrat, to diament”!

Tak narodziły się Diamond Shreddies - nowy produkt, którym niczym nie różnił się od oryginalnego.

Klienci mieli możliwość wyboru między dwoma kształtami: tradycyjnym lub diamentowym - w rzeczywistości dokładnie tym samym produktem obróconym o 45 stopni. Powstał nawet „Pakiet Combo”, który zawierał obie wersje Shreddies w pudełku.

Wynik kampanii z 2008 roku był doskonały - wzrost udziału w rynku o 18% w ciągu pierwszego miesiąca i wiele nagród branżowych.

Obecnie Diamond Shreddies nie istnieją, ale pozostają przykładem, jak zmiana perspektywy może ożywić wizerunek produktu.

#reklama #reklamakreatywna #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #wygryw #psychologia #gruparatowaniapoziomu
źródło: comment_1602603628qXD5GPIYmsOeDhMDAWWmbU.jpg
  • 17