Przedstawiam Wam system dźwięków silnika samochodowego w Unrealu. Nagrałem Toyote Auris mojego brata, 5 biegów osobno, przynajmniej po 4 dźwięki na każdy bieg, na dwa mikrofony (bliższy i dalszy) razem 42 dżwięki. Zrobiłem do tego system który czyta obroty silnika i obecny bieg i na tej podstrawie oblicza pitch i crossfade dźwięków. System robi za nas całą matematykę czytając częstotliwość z nazw plików. Dwa razy w miesiącu udostępniam moim patronom tego typu sprytne Unrealowe assety i narzędzia. Za 5 dolarów miesięcznie możesz ściągnąć ten system a także poprzedni (animacja pisania) i każdy następny. Zapraszam :)
Przedstawiam Wam system dźwięków silnika samochodowego w Unrealu. Nagrałem Toyote Auris mojego brata, 5 biegów osobno, przynajmniej po 4 dźwięki na każdy bieg, na dwa mikrofony (bliższy i dalszy) razem 42 dżwięki. Zrobiłem do tego system który czyta obroty silnika i obecny bieg i na tej podstrawie oblicza pitch i crossfade dźwięków. System robi za nas całą matematykę czytając częstotliwość z nazw plików. Dwa razy w miesiącu udostępniam moim patronom tego typu sprytne Unrealowe assety i narzędzia. Za 5 dolarów miesięcznie możesz ściągnąć ten system a także poprzedni (animacja pisania) i każdy następny. Zapraszam :)
opis odnośnika
#gamedev #ue4 #unrealengine