Wpis z mikrobloga

Od paru dni testuję Zoologista. Na tapetę wjechały w kolejności chronologicznej Hyrax, Sloth, Panda, Beaver. Na perfumach się nie znam, ale chętnie się wypowiem. Nie znam się do tego stopnia, że obrazek załączony to jedne z moich ulubionych. Handlujcie z tym ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hyrax: to jest po prostu jak ekstrakt ze starej baby z tramwaju. Co trzecia polska stara baba z tramwaju (to jest prawda najprawdziwsza, statystyka nie kłamie mireczki) ma jakiś flakon z bazaru o tym zapachu, który aż wybija innych pasażerów. Nic więcej o tym nie mogę powiedzieć, bo nawet nie dałem rady psiknąć. Nałożyłem korek i wziąłem kolejne, bo dla mnie to wstyd nawet po domu nosić. xD Może się w przyszłości jeszcze przemogę przetestować 10 minut przed prysznicem, ale boję się że nie zejdzie tak od razu. Zdecydowanie polecam na prezent dla kogoś, kogo nie lubicie i z nim nie przebywacie we wspólnych pomieszczeniach (oraz podczas bezwietrznych dni).

Sloth: tego samego dnia jak wypaliło mi nozdrza Hyraxem zarzuciłem Sloth, bo przynajmniej się od niego nie dusiłem. To oczywiście też kłamstwo, bo na początku Sloth również jest lekko duszący - jest bardzo pikantny w zapachu i nawet lekko w oczy szczypie. Po pierwszej godzinie te najbardziej ostre nuty znikają (całe szczęście) i zostaje dużo słodkawych zapachów, ale jednocześnie już nie duszących (okej, są duszące, ale mniej). Trochę wanilią, a trochę może jakimiś kwiatami. Na koniec dnia już nie jest słodkie, ale dalej pachnie ładnie, tylko już nawet nie wiem czym. Odważnym polecam, ale to zupełnie nie mój teren.