Wpis z mikrobloga

@final_riot: bardzo przepraszamy, dobrze, że mimo wszystko klocki doszły do Ciebie nieuszkodzone. Pracujemy nad tym, aby wszystkie przesyłki zabezpieczać perfekcyjnie, mamy nadzieję, że już niedługo takich przypadków będzie jeszcze mniej, a docelowo wcale
@damw: Paczki dla influencerów wysyłamy dokładnie tak samo jak wszystkim użytkownikom ;) Te uszkodzone to zdecydowanie mniejszość spośród wszystkich zamówień z klockami LEGO, jakie pakujemy, więc po prostu Brodatemu trafiła się taka standardowa :)
Paczki dla influencerów wysyłamy dokładnie tak samo jak wszystkim użytkownikom ;)


@al_to: niestety nie jest to prawda, bo Brodaty jak wyciągał pudełka z kartonu, to każdy jeden set był owinięty dodatkowo w folię. W samym pudle dodatkowo było pełno dodatkowego powietrza w tych śmiesznych foliowych "paczuszkach". Ja natomiast ostatnio dostałem zestaw wrzucony w większy karton, bez dodatkowej folii zabezpieczającej. W środku był tylko dodatkowy zgięty kawałek tektury (który w sumie nie
@damw: bardzo nam przykro, że trafiło na Ciebie, jednak dokładnie tak jak napisaliśmy wyżej - takie przypadki to tylko niewielki procent naszych przesyłek. Standardem jest to, co pokazał Brodaty. Wszystkie przypadki takie jak Twój zgłaszamy do odpowiedniego działu i dążymy do tego, żeby jak najwięcej z nich na przyszłość wyeliminować, ponieważ oczywiście coś takiego w ogóle nie powinno mieć miejsca. I bardzo Cię za to przepraszamy
@Igorsky: może nam, może nie mam. Kilka starszych zamówień faktycznie było ok. Ale ostatnio szczęścia faktycznie nie miałem. Dobrze, że kurier był łaskawy i nie uszkodził zawartości, więc zostało tylko wyobrażanie sobie, co mogło się stać ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@al_to: Nie uważam ze to niewielki procent waszych przesyłek tylko mało komu chce się to zgłaszać.
Sam u was zamawiałem zestawy dla syna kilkukrotnie i w zasadzie zawsze były marnie pakowane a ze 2-3 razy pudełka były lekko uszkodzone. Jednak z racji tego ze nie były to żadne kolekcjonerskie zestawy to nie zgłaszałem tego.