Wpis z mikrobloga

Mam Priusa III z 2013r którym do marca tego roku jeździłem na taryfie... I jest zadbany, bo dlaczego miałby nie być??? Bo to nawet jest podstawa żeby auto na taryfie było zadbane i przechodziło weryfikację.
Czy myśldz że na taryfie jeździ się jakoś inaczej niż prywatnie? Poza tym że zazwyczaj jeździ się spokojniej?
Czego ty się niby boisz w takim aucie?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Brunner: Jeśli było tylko w taxi to jeszcze ok, bo sobie sprawdzisz kiedy było wbijane taxi w dowód i można oszacować przebieg. Uber/bolt? No cóż niestety tego sie nie dowiesz. Prius II to wytrzymała konstrukcja, wiec i tak bym bardziej patrzył na stan i jak wygląda sprawa np. z rdzą oraz jak silnik odpala i się gasi. Kwestia akumulatora to też od przebiegu nie jest za bardzo zależna, ponieważ może ją
@Brunner: @LIBED: Ok, dzięki za info. Czytajcie chłopaki ze zrozumieniem, ja nie napisałem, że mam coś przeciwko taxi/uber, czy autom używanym w tym charakterze (a wręcz przeciwnie, czasem może być zadbane, regularnie serisowane, jeżdżone - lepiej niż jak miałby stać itd.). Chodziło mi o fakt, że ze względu na popularność tego modelu wśród taxi/uber - na rynku jest mały wybór a także windowana przez to cena. ( ͡° ͜
@polskicyklista: Mogę się zgodzić z ilością tych już zgruzowanych priusów i też nad ceną tych zadbanych aut ubolewam. Niestety auto podobnej klasy, ale nie hybryde idzie kupić kilka lat młodsze. Ale jako posiadacz priusa ii nawet mi się po czasie to auto zaczęło podobać z wyglądu. :)