Wpis z mikrobloga

@p4wl: Trollu daj już spokój, bo @m4kb0l zapytał o ciekawą kwestię, nad którą też się zastanawiałem. W pewnym momencie zaczęli pytać wszędzie, czy wydrukować potwierdzenie. Wcześniej wszyscy zawsze drukowali automatycznie i nagle w krótkim okresie wszyscy zaczęli pytać. Kiedyś nawet zapytałem kilku kasjerów w różnych miejscach, dlaczego zaczęli pytać, ale sami nie wiedzieli (zaczęli pracować po wprowadzeniu zmian).
  • Odpowiedz
@Wykopaliskasz: terminal od ponad 10 lat pyta czy drukowac potwierdzenie. Jak juz pisalem, mowie z doswiadczenia, mialem wtedy stycznosc z terminalami jako sprzedawca. Nie wiem gdzie tu troll.
  • Odpowiedz
@p4wl: Terminal zawsze pytał, czy drukować potwierdzenie, ale nie o to chodziło przedmówcy. To, o co pyta terminal, widzi jedynie sprzedawca, a przedmówca pisał o pytaniu klientów przez sprzedawcę, czy chcą potwierdzenie. Kiedyś terminal pytał, czy drukować potwierdzenie, a sprzedawca zawsze miał zadanie kliknąć OK. Teraz nie klika automatycznie, tylko najpierw pyta, czy kupujący chce tego potwierdzenia.
  • Odpowiedz