Wpis z mikrobloga

@franek_w: No zgoda. I30 to byl dramat, kaszkaj nowy jescze gorzej. Polacie palstiku, mocy null.

Wracajac do Toyoty to w zeszlym roku jezdzilem 2 tygodnie po stanach Corolla. Miala aktywny tempomat , lane assit itd.. ale i tak bylo imho slabo

Cytujac mistrza hajto:

"To sa wlasnie te datale"

Pierszy lepszy z brzgu
brak podswietlenia przyciskow na kierownicy - yaris i corolla

Jak mnie to #!$%@? #!$%@?. Daja jakis z dupy
@franek_w: Niby jest lepiej jak je dopchasz troche dodatkami, ale wtedy ekonomicznie srednio uzadnione.

Ostatnio jezdzilem wlasnie taka mocno dopchana Scala. Kamery, bajery i DSG. Przyspieszalo fajnie. Ale dalej prowadzilo sie jak kompakt. Blacha na calym aucie sprawiala wrazenie cieniutkiej jak puszka po zubrze, arcy tandentnie wkonczony bagaznik i to wszystko kosztowalo jakos ponizej 100k brutto za 2018 rok - co podobno byla mega okazja.

Jakby zakryc deske rozdzielcza i dac
@franek_w: Wyposażenie będzie lepsze. Detale wykończenia dużo gorsze. Jeździ to przyzwoicie, ale pewnych rzeczy nie przeskoczy.

Aktualnie próbuję wybrać jakiś nowy kompakt do kupienia i serio jest ciężko. Z zewnątrz wyglądają spoko, ale w środku przegrywają z 20-letnim premium ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@franek_w: Wszystko zależy od tego, jakie masz podejście do motoryzacji. Jak ktoś się turla z punktu A do B i czasem na stacji paliw wlewa jakiś płyn do baku żeby dalej jechało to na pewno bardziej doceni nowy kompakt. Jeśli liczy się dla Ciebie silnik, układ kierowniczy, zawieszenie czy hamulce to nowy plastikowy kompakt nie powalczy z dobrze wyposażonym „kilkuletnim premium” w tej samej cenie.
@franek_w: Doświadczyłem na szczęście tylko tymczasowej przesiadki z E93. Kamerki fajna sprawa. Bluetooth i działający ręczny też. Gdyby nie chodziło o wynajmowane auta to gwarancja, koszty serwisu i spalanie też by były na plus.

Ale przez elektryczne wspomaganie, napęd na przód i brak mocy nie mogłem się doczekać kiedy je oddam i wrócę do swojego.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@franek_w: z 308 2.0 HDI SW z 2015r(automat, xenony, pełen infot., panorama, grzane dupy etc. tempomat, multifunkcyjna kiera, czujnik deszczu i zmierzchu, kamera tył) w E39 Touring 525i z 2001(manual, skóra, H7, grzane dupy, tempomat, multifunkcja, duża navi). Ulga w e39, inny komfort, zwarty samochód, przyjemność w prowadzeniu. Tęskno tylko za xenonami i BT telephone.