Czy ktoś miał może do czynienia z procedurą chargeback w austriackim banku Erste?
Chodzi o czywiście o bilety lotnicze z czasu koronawirusa (marzec) - fru.pl zrzuca odpowiedzialność na Ryanair i Easyjet.
Sytuacja dosyć specyficzna, ale na pewno częsta - za bilety na rodzinny wyjazd płaciła inna osoba niż leciała. Opłata w polskim fru.pl została wykonana austriacką kartą płatniczą.
Ktoś mógłby mi wskazać gdzie na ich stronach znajdę informację jak rozpocząć procedurę chargeback tak, żebym mógł napisać pismo właścicielce karty?
fru.pl zrzuca odpowiedzialność na Ryanair i Easyjet.
@motaboy: czasami agencje odpowiadaja na chargeback ze oni dostarczyli bilety prawidlowo i banki nie bronia chargebacka. musisz przy chargebacku zaznaczyc ze agencja nie odpowiada tylko za dostarczenie biletow, bo moga to odrzucic
Chodzi o czywiście o bilety lotnicze z czasu koronawirusa (marzec) - fru.pl zrzuca odpowiedzialność na Ryanair i Easyjet.
Sytuacja dosyć specyficzna, ale na pewno częsta - za bilety na rodzinny wyjazd płaciła inna osoba niż leciała. Opłata w polskim fru.pl została wykonana austriacką kartą płatniczą.
Ktoś mógłby mi wskazać gdzie na ich stronach znajdę informację jak rozpocząć procedurę chargeback tak, żebym mógł napisać pismo właścicielce karty?
#austra #niemcy #banki #tanieloty #latanie #ryanair #easyjet
@motaboy: czasami agencje odpowiadaja na chargeback ze oni dostarczyli bilety prawidlowo i banki nie bronia chargebacka. musisz przy chargebacku zaznaczyc ze agencja nie odpowiada tylko za dostarczenie biletow, bo moga to odrzucic