ja doskonale wiem, że to reklama, jeździec to pro zawodnik a filmik jest zmontowany (co jest pokazane w napisach końcowych). IMO taka Yamaha to wszystko co potrzebujesz w teren, GS jest świetny na asfalcie, bdb zawieszenie itd., tylko mam bekę z ludzi którzy kupują GS bo potrzebują w teren.
@vaneck:I tu się bardzo mylisz. Ta Yamaha nie nadaje się w teren tak samo jak GS. Po prostu jest za ciężka i za wielka. Aby tak jeździć jak ten gość na filmiku trzeba DŁUUUGICH CODZIENNYCH LAT treningów. Gość jest zapewne jakimś zawodowcem w hard enduro.
Notabene jak byś miał motocykl stricte terenowy i byś jeździł w terenie to byś o takich rzeczach
@mpetrumnigrum: @vaneck: Ludzie ktorzy kupuja GSa w teren to turbodzbany. Ludzie ktorzy kupuja tenere w teren... moze nie turbodzbany ale troche dzbany tez.
I tak, mam GS 1200 ADV xD Ale mam tez Husaberga 450 wiec nie mam potrzeby nikomu nic udowadniac na GSie GS to fenomenalny motocykl, dla mnie idealny, po ponad chuba 12 latach jazdy roznymi motocyklami (rowniez bmw) wiem ze to jest moje ostatnie stadium Wsiadam i
@mpetrumnigrum: ja piszę o amatorskiej turystyce, a ty o czym? Miałem okazję na suzuki rmz 450, jazda po dziurach to nie moja bajka, dlatego szybko oddałem sprzęta. Za to właściciel opowiedział mi to i owo, i doskonale zdaję sobie sprawę, że taka yamaha to nie jest wyczynowe enduro.
@vaneck: Niby twierdzisz że piszesz o amatorskiej turystyce a puszczasz film na którym trasa do pokonania nie powstydziły by się mistrzostwa Europy hard enduro.
Nawet zaawansowana terenowa turystyka tak nie wygląda.
@Messix: taką Rumunię jestem w stanie zrozumieć na GS ale już różne wyprawy dookoła świata to overkill, IMO. Wolałbym Ténéré. Mam pyt. co do Husaberga 450, bo wspomniany wyżej kolega od rmz 450 raczej narzekał. Chodzi o to, że to ciężka kobyła w sumie, i jak się kilka razy wyglebisz, i musisz to do pionu postawić, i z kopa odpalać to się człowiekowi tak oddech skraca, że ma w dupie całą
@vaneck: nie, husaberg jest lekki i odpala na strzala. Moze kolega to jakis karzel 160 cm albo knur 130 kilo. Jeszcze berg ma kopke z lewej strony
No a GSami jezdza dookola swiata. :) na tenere to se mozna jechac na wyprawe w bieszczady, gdzies dalej to sie #!$%@? idzie, za mała, za wolna, za slaba, niewygodna
@mpetrumnigrum: ej no, bez przesady - są też lajtowe momenty na tym filmie... I biorąc pod uwagę, że na wykopie raczej nie udzielają się profesjonaliści od hard enduro, chciałem podyskutować o tej lekkiej stronie terenowej turystyki. Oraz zrobić bekę z BMW ¯\_(ツ)_/¯ Nie bierz tego tak poważnie.
@Messix: Widzisz, Ty zjedziesz dużym GS z asfaltu bo masz praktykę na lekkim enduro, 90% posiadaczy zjedzie, położy grata, podniesie, zawróci a potem zacznie czytać polisę AC czy im obejmie koszty lakiernika :-)
Pierwsza Powszechna Reguła Czasoprzestrzeni mówi wyraźnie że ostatnie stadium to czoper, także tentego.. jeszcze długa droga przed Tobą :-)
@Messix: no właśnie o to chodzi, oglądałem gościa na GS dookoła świata i poza Europą i USA nie wykorzystał nawet 30% z mocy tego boxera. W takim Pakistanie najszybciej 80 km/h jechał, przez 10 min. Filmiki z Ameryki Południowej to samo. Indie - masakra.
@vaneck: ale do tego pakistanu trzeba dojechac, z tobołami, drugim albo i trzecim kompletem opon i nie wiadomo czym jeszcze. Na tenerce to by sie zesrał. To tak jak oststnio tu jakis mirek opisywal jak pojechał jakims simson czy czyms na wegry xD albo jak adbuster (ten od YT) pojechal junakiem 125 do portugalii. Niby mozna ale to pierdzielenie a nie przyjemnosc i przygoda
podyskutować o tej lekkiej stronie terenowej turystyki.
@vaneck: Lekka strona terenowej turystyki to moim zdaniem wszelkiej maści drogi gruntowe, ścieżki piesze i wszystko to po czym da się jechać (wszelaki teren) bez podrywania przedniego koła aby pokonać przeszkodę. Właśnie taką turystykę zazwyczaj uprawiam.
Zrób to na BMW 1200 GS (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
A ze film to reklamowka z 100 powtorzeniami kazdej akcji to ¯\_(ツ)_/¯ nie ma sie co podniecac
.
@vaneck:I tu się bardzo mylisz. Ta Yamaha nie nadaje się w teren tak samo jak GS.
Po prostu jest za ciężka i za wielka.
Aby tak jeździć jak ten gość na filmiku trzeba DŁUUUGICH CODZIENNYCH LAT treningów.
Gość jest zapewne jakimś zawodowcem w hard enduro.
Notabene jak byś miał motocykl stricte terenowy i byś jeździł w terenie to byś o takich rzeczach
Ludzie ktorzy kupuja GSa w teren to turbodzbany.
Ludzie ktorzy kupuja tenere w teren... moze nie turbodzbany ale troche dzbany tez.
I tak, mam GS 1200 ADV xD
Ale mam tez Husaberga 450 wiec nie mam potrzeby nikomu nic udowadniac na GSie
GS to fenomenalny motocykl, dla mnie idealny, po ponad chuba 12 latach jazdy roznymi motocyklami (rowniez bmw) wiem ze to jest moje ostatnie stadium
Wsiadam i
Miałem okazję na suzuki rmz 450, jazda po dziurach to nie moja bajka, dlatego szybko oddałem sprzęta. Za to właściciel opowiedział mi to i owo, i doskonale zdaję sobie sprawę, że taka yamaha to nie jest wyczynowe enduro.
@vaneck: Niby twierdzisz że piszesz o amatorskiej turystyce a puszczasz film na którym trasa do pokonania nie powstydziły by się mistrzostwa Europy hard enduro.
Nawet zaawansowana terenowa turystyka tak nie wygląda.
Mam pyt. co do Husaberga 450, bo wspomniany wyżej kolega od rmz 450 raczej narzekał. Chodzi o to, że to ciężka kobyła w sumie, i jak się kilka razy wyglebisz, i musisz to do pionu postawić, i z kopa odpalać to się człowiekowi tak oddech skraca, że ma w dupie całą
No a GSami jezdza dookola swiata. :) na tenere to se mozna jechac na wyprawe w bieszczady, gdzies dalej to sie #!$%@? idzie, za mała, za wolna, za slaba, niewygodna
Pierwsza Powszechna Reguła Czasoprzestrzeni mówi wyraźnie że ostatnie stadium to czoper, także tentego.. jeszcze długa droga przed Tobą :-)
Gx
@vaneck: Lekka strona terenowej turystyki to moim zdaniem wszelkiej maści drogi gruntowe, ścieżki piesze i wszystko to po czym da się jechać (wszelaki teren) bez podrywania przedniego koła aby pokonać przeszkodę.
Właśnie taką turystykę zazwyczaj uprawiam.