Wpis z mikrobloga

#skutery #motoryzacja

W skuterze praktycznie wszystko nowe od gaźnika po przekładnię główną. NIby chodzi ok ale:

- jest bardziej mułowaty niż przed remontem
- akumulator się rozładowuje w noc ( nowy ) musze palić z kopki, dodatkowo odpali niby od strzała alr kilkanaście razy gaśnie zanim zacznie działać jak nalezy

ręce opadają ()
  • 7
@death070: Odepnij klemę od akumulatora i zobacz multimetrem jaki jest pobór prądu w spoczynku. Jak będzie jakaś duża wartość typu 1-2 A to niestety po nitce do kłębka i sprawdzanie gdzie ucieka. Przy 1A zwarcia może nie być wyczuwalna żadna spalenizna, zwłaszcza jak jest teraz chłodniej.
Co do mułowatości to może jakiś problem z modułem zapłonowym? Może on jest również winowajcą zwarcia? Dyszę od mieszanki dobrze ustawiłeś, nie #!$%@? paliwem z
@death070: Wiesz, traktuj moją poradę jako taką motywację, a nie stricte rozwiązanie techniczne. Tak jak koks, który na siłowni mówi do podupadającego grubasa "kto ci #!$%@? ukradł marzenia do #!$%@?" nie chudnie za niego.
Warto spojrzeć na prądnicę/alternator i moduł, bo skoro jednocześnie coś ci kradnie prąd i sprawia, że jest mułowaty to często jest ciąg przyczynowo-skutkowy. Wykręcanie świecy też jest często dobrym patentem, bo potrafi wskazać jakieś duże przegięcia z
@Testobiron: na razie lekko pomógło ustawienie gaźnika ( pali od strzała z kopniaka plus lekko lepsze osiągi ) co do ciągle rozładowanego aku obstawiam że stacyjka go rozładowuje spróbuję jeszcze zmienić ustawienia na wentylatorze co podaje iskrę do świecy