Wpis z mikrobloga

Cześć, wraz ze znajomym chcemy zrobić gierkę.
Jako, że jest nas tylko dwóch, chcielibyśmy postawić na w miarę prostą grafikę. Jakiś ładny pixel art.

Nie znalazłem jeszcze dobrzej zrobionej gry w tym stylu o takiej mechanice ;) Dajcie znać co myślicie.

Takie podstawowe założenia:
- Gra opierałaby się na matchmakingu, zdobywanie rangi, etc.
- Postacie w formie kart, po zagraniu dana postać pojawia się na planszy, po której może się poruszać (np. plansza 8x8, jak w Heroes of Might and Magic )
- Każda postać ma swoją historie i jest z danego królestwa (królestwo magów, królestwo ludzi, królestwo nieumarłych, etc.)
- Niektóre postacie mają dodatkowe bonusy, kiedy pojawią się w jednej grze na planszy u danego gracza.
- Gra oczywiście turowa.

#gry #programowanie #grafika #pcmasterrace #android #komputery #karcianki #homm3 #gamedev #gameshunt #grafikakomputerowa
MasterOf8 - Cześć, wraz ze znajomym chcemy zrobić gierkę.
Jako, że jest nas tylko dw...

źródło: comment_15986303025yItrIvEDeFzZL2rOXTkik.gif

Pobierz

Grałbyś/Grałabyś w taką grę?

  • Tak 38.0% (286)
  • Nie 36.9% (278)
  • Może, sam/sama nie wiem. 25.1% (189)

Oddanych głosów: 753

  • 45
  • Odpowiedz
@ActiveekHere Racja, gra bardzo podobna. Trochę mnie zasmuciłeś, jednak wygląda na to, że gra miała same dobre opinie i ludzie na początku w nią grali. Być może była dobrze zrobiona ale coś musiało być nie tak skoro ludzie ją porzucili? Wiesz może coś więcej na ten temat?

Bo nikt mi nie wmówi, że ludzie od tak masowo odchodzą od gry. Być może deweloperzy ją olali i nie balansowali?
  • Odpowiedz
@MasterOf8: Jeśli zrobicie tę grę w Unity to na switcha jedyne co to chyba kontroler trzeba podpiąć :) Zakładając, że gra nie będzie miała wyszukanej monetyzacji powinno obyć się bez większych problemów. Nie wiem jak wygląda to w innych silnikach.
Życzę powodzenia podczas pracy i sukcesu przy premierze :)
Przemyśl jeszcze iOS, od niedawna można publikować gry na iOS i OS X za jednym zamachem. Jak robicie grę na PC
  • Odpowiedz
@lethaldysfolid Racja, wydawaniem gry będziemy się przejmować gdy ją już zrobimy. Na razie jesteśmy na etapie badania rynku i sprawdzania czy ludzie będą w to grać. I nie mówie tutaj o 40 osobach, tylko o co najmniej 4 000
  • Odpowiedz
@MasterOf8: Jakie macie doświadczenie w tworzeniu gier oraz w planowaniu produkcji? Jakie USP będzie miała gra? W ramach jakiego budżetu i w jaki sposób zamierzacie promować grę? Bo może lepiej poszukać już powstającego projektu i dołączyć, czy to komercyjnego, czy niekomercyjnego. Oczywiście jeśli robicie to for fun to luzik i nie trzeba znać odpowiedzi na te pytania. :)
Jest za mną parę udanych i nieudanych gier, zawsze mogę podzielić się
  • Odpowiedz