Wpis z mikrobloga

#telewizory #telewizor #samsung #monitory #serwis #naprawa #reklamacja
Hej, PISZĘ JAK SZYBKO ZGŁOSIĆ TV DO NAPRAWY, BO SAM NIE WIEDZIAŁEM, MOŻE KOMUŚ POMOŻE:
Kilka miesięcy przed końcem dwuletniej gwarancji wyskoczyła mi ciemna plama na TV Samsunga, którego używam jako głównego monitora, długo się zbierałem by zgłosić bo mam dwa zapasowe monitory i piany dostawałem na samą myśl szarpaniny z gwarancją(złe doświadczenia z innym sprzętem), na początku chciałem do sklepu, ale wygooglowałem że można bezpośrednio u samsunga, wysłałem im formularz online ze zdjęciami i opisem usterki, bo chciałem ominąć infolinię, ale mi odpisali że muszę zadzwonić, podali numer sprawy bym nie musiał się produkować z numerami seryjnymi i dowodami zakupu przez telefon.
Infolinia jest płatna, więc jak macie telefon na kartę/darmowe minuty, to nie zabierze minut, tylko trzeba mieć środki na koncie/abonament do którego doliczy. Chyba niecałe 4zł mi zjadło.
Na szczęście połączyło mnie szybko z konsultantką (trochę się wkurzyłem ponad minutowym czytaniem RODO przez nagrany głos, ale po tym połączyło natychmiast z żywą osobą), podałem numer sprawy, wszystko jej wyskoczyło, potwierdziła adres i numer telefonu, ustaliła termin który mi pasuje na wizytę serwisanta, podała nazwę lokalnego serwisu, który się tym będzie zajmował, krótko i rzeczowo. Serwisant nie przyjechał ustalonego dnia, bo matryca trochę dłużej szła, ale nie czekałem długo, 3-4 dni łącznie, lepiej niż oddawanie do sklepu gdzie czasem tygodniami się czeka.

Serwisant zadzwonił czy mam czas, wpadł za 2h, pomogłem wnieść pudło z nową matrycą, rozkręcił obudowę, w realu to jeszcze mniej tam w środku jest niż na zdjęciach(tylko matryca, głośniki i płytka). Wymienił matrycę, skręcił. Może z 10-15 minut. Dziękuję do widzenia.
Myślałem ze będzie większa użerka ze zgłaszaniem, dobrze że wypełniłem wszystko na kompie, a nie przez infolinię, warto dokładnie wszystko opisać, zrobić zdjęcia. Wtedy samo zgłaszanie na infolinii trwa chwilę.
Przez sklep tego nie zgłaszałem, bo to niepotrzebny "pośrednik", gdzie czasem stoi na zapleczu aż im się uzbiera i się czeka tygodniami. Plus nie chciało mi się pakować, pudełko jest duże(zresztą trochę już je napocząłem, potrzebowałem kawałek kartonu;), TV ledwo się mieści w moim aucie, pamiętam że jak kupiłem musiałem przesunąć fotel kierowcy pod samą kierownicę, strasznie niewygodne, plus nie za bezpieczne.
Jak ktoś ma możliwość przyjęcia serwisanta w domu, to polecam tę metodę, szybciej i wygodniej.
Może komuś pomoże.
Pobierz RabarbarDwurolexowy - #telewizory #telewizor #samsung #monitory #serwis #naprawa #rek...
źródło: comment_15985360060V6lefzCwOaHvYFuIBSGUV.jpg
  • 4