Wpis z mikrobloga

@Misq: Młody nie będzie pewnie za taką kwotę, więc i tak ważniejszy będzie faktyczny stan niż marka. Przy konkretnych modelach będzie można już coś tam powiedzieć bo mogą mieć jakieś typowe problemy.
@szkkam: no niestety, na nic więcej mnie nie stać, a potrzebuję swojego transportu. z tego, co patrzyłem, to w tej cenie dostanę samochody 12-13 letnie.
@semperfidelis: kawaler, samochód raczej do jeżdżenia w trasę (100+km) niż po mieście (transport pomiędzy miastami zamieszkania i studiami). jeśli chodzi o paliwo, to nie ma różnicy (wiadomo, że moc benzyny czasem się przyda gdzieś na dłuższym wypadzie, ale diesel jednak sporo oszczędniejszy).
@Misq: No to dla większości nie będzie zaskoczeniem, że polecę Stilo Abarth:) Ja jeżdżę z gazem od 2 lat - zrobiłem nim ponad 70k km i jest zajebiście. Choć teraz będę sprzedawał, bo szukam czegoś mocniejszego;p A inne auta to jakiegoś civica lub accorda bym chętnie wtedy kupił, 206CC, nawet nad mondeo się zastanawiałem, ale wtedy był za drogi (dzisiaj kupisz za 10-11k). Pomyśl nad Toyotą jakąś też. Z miejsca odrzuć
@Misq: Przeklikaj allegro, zobacz co Ci się podoba i później oglądaj te na miejscu u ciebie bo daleko jechać się nie opłaca. Ostatecznie i tak powinien liczyć się stan konkretnego egzemplarza. Ja jak szukałem czegoś dla siebie parę lat temu oglądałem hatchbacki z mniejszymi silnikami a w końcu kupiłem sedana z większym bo akurat zobaczyłem w komisie i był ok :)
@Misq: ja wychodzę z założenia, ze jeśli ktoś takim autem jeździ to raczej ie powinno być z tym problemów. ogólnie wolałbym od kogoś znajomego kupic ale z tm będzie problem. Dla tego każde auto najlepiej wyoglądać na wszystkie strony, sprawdzić jak jeździ itp. A do tego najlepiej wziąć ze sobą kogoś kto choć trochę się na tym zna
@semperfidelis: tak na szybko, co rzuciło mi się w oczy w tej cenie i mi się podoba, do focus, punto z jakimś mocniejszym silnikiem, mondeo, 206, corsa. zaraz przejrzę, czy jest coś jeszcze.