Wpis z mikrobloga

Jedna z drugą nie zepniesz razem, musisz dać chociaż jedno ogniwko pomiędzy :) jest to bezpieczne, tego typu łańcuchów się nie skuwa tylko spina. Spinka jest w 100% bezpieczna, nie ma się co martwić :)
tego typu łańcuchów się nie skuwa


@woocash_: ciekawe w takim razie, jak to robią w fabryce oraz po co są do kupienia piny do takich łańcuchów? ( ͡º ͜ʖ͡º)
@MiQ27 proszę zatem podesłać link do pinów 11-12 rzędowych :) tak się składa, że posiadam dwa rowery prosto z fabryki i obydwa mają oryginalnie założoną spinkę :)
W fabryce jest to robione nieco inną metodą niż tradycyjny "skuwacz" który tylko wciska pin do łańcucha. Pin fabrycznie jest zaklepany na końcach, jednak na tyle precyzyjnie, że pozwala na normalną pracę łańcucha w różnych kierunkach :)
Dla zobrazowania - zerknij sobie jak wygląda pin po rozkuciu, jedna strona jest mocno naruszona, owszem - skujesz bezproblemowo takim pinem łańcuch, ale wytrzymałość tego jednego ogniwa będzie sporo niższa niż całej reszty łańcucha. Rozerwanie najprawdopodobniej nastąpi w trakcie mocnego skrzyżowania łańcucha - taki powtórnie zakuwany pin po prostu puści :) dla ludzi którym szkoda 8zl na spinkę może jest to jakieś wyjście, ale sypiąc trasy 100+km średnio racjonalnie jest ryzykować powrót
@MiQ27 gwarantuję, że nie zakujesz tego poprawnie pierwszym z półki zakuwaczem, a fakt jak egzotyczny i rzadko używany jest to towar świadczy to, że w PL dystrybucji nie dostaniesz takich rzeczy.
@woocash_: zakujesz, tylko po co się tak męczyć skoro spinki kosztują grosze i są wygodniejsze.
A jak wszyscy kupują spinki, to nikt nie kupuje pinów, więc nikt juz nie trzyma pinów na stanie ¯\_(ツ)_/¯