Aktywne Wpisy
analboss +54
Czy Rosja coś zyskała decyzją o tej inwazji?
No bo straciła:
- kontakty handlowe z zachodem z powodu sankcji
- lewar energetyczny na Europę
- Rosja wylatuje z klubu mocarstw, traktowana w tym momencie na równi z Iranem
- reputację silnej armii
To jest zdemolowanie państwa w każdym aspekcie: gospodarczym, demograficznym, dyplomatycznym, militarnym, ta decyzja nie ma analoga w mirze,
jedyne co przychodzi do głowy to Finlandia w 40', ale tam
No bo straciła:
- kontakty handlowe z zachodem z powodu sankcji
- lewar energetyczny na Europę
- Rosja wylatuje z klubu mocarstw, traktowana w tym momencie na równi z Iranem
- reputację silnej armii
To jest zdemolowanie państwa w każdym aspekcie: gospodarczym, demograficznym, dyplomatycznym, militarnym, ta decyzja nie ma analoga w mirze,
jedyne co przychodzi do głowy to Finlandia w 40', ale tam
jaszczurki +2
Szczerze, to ta cała akcja z "Legionem Wolności Rosji" czy jakkolwiek ma się nazywać dywizja która rzekomo stoi za atakami na cele rosyjskie na terytorium FR to operacja fałszywej flagi przeprowadzana w interesie Putina.
Jeśli ktokolwiek myśli że w Rosji dojdzie do wojny domowej (a to zapowiadają żołnierze tej jednostki) to sie grubo myli ,bo takie pierdoły są ogłaszane w mediach co kilka tygodni, a zawsze gówno z tego wychodzi. Społeczeństwo Rosyjskie
Jeśli ktokolwiek myśli że w Rosji dojdzie do wojny domowej (a to zapowiadają żołnierze tej jednostki) to sie grubo myli ,bo takie pierdoły są ogłaszane w mediach co kilka tygodni, a zawsze gówno z tego wychodzi. Społeczeństwo Rosyjskie
To chyba nie jest trudne ogarnac tych pare swiatelek choc zdaje sobie sprawe, ze u was moze takich sytuacji nie ma :D
#wroclaw #januszemotoryzacji #polscykierwocy #polskiedrogi #prawojazdyznalezionewchipsach
Jak zarządca zdejmie sygnalizator na górze albo powiesi dodatkowy, kierunkowy nad pasem do skrętu to przyjezdni przestaną się tak mylić.
Od kierującego wymagana jest znajomość przepisów.
§ 97.
1. Sygnały świetlne nadawane przez sygnalizator kierunkowy S-3 dotyczą kierujących jadących w kierunkach wskazanych strzałką (strzałkami).
Nie jest określone, że sygnalizator S-3 musi być, nad pasem którego dotyczy.
W sumie to kiedyś myślałem, że jak jest na S-1 zielone, a na S-3 czerwone, to mogę skręcić na zasadach ogólnych, czyli mam skręt "kolizyjny", gdy na S-3 jest zielone to skręt
No i? Przecież ci piszemy o czytelności: będzie czytelniej, mniej ludzi będzie się mylić. Co w tym jest trudnego do zrozumienia?
Albo masz, dodałem wczoraj znalezisko z programu Jedź Bezpiecznie. Pytanie-zagadka: kto ma pierwszeństwo wjeżdżając tam od strony świateł.
https://www.wykop.pl/link/5642185/jedz-bezpiecznie-odc-806-nowa-organizacja-ruchu-na-ruczaju-w-krakowie/
Po drugie nawet jak kierujący w tym konkretnym przypadku przejedzie za S-1 i będzie skręcał w lewo na ogólnych zasadach, to nie ma większego niebezpieczeństwa kolizji, bo zarówno musi ustąpić pierwszeństwa pojazdom jadącym z naprzeciwka, jak i pieszym.
@niki_niki: Tak #!$%@? zmieniać kodeks drogowy i edukować niezliczoną rzeszę kierowców bo jedno skrzyżowanie jest źle oznakowane. Nie masz bardziej kosztownych pomysłów? Sprowadzasz tę dyskusję do poziomu absurdu, kolego.
@forkbomb: Przecież takich skrzyżowań jest multum i są oznakowane prawidłowo, więc nie próbuj zmieniać rzeczywistości, aby pasowała do twojej narracji, tylko dlatego, że dwóch kierujących nie zastosowało się do przepisów. Pewnie dziś więcej osób wyprzedzi na przejściu dla pieszych, niż skręci na takim skrzyżowaniu przy czerwonym na S-3. Wiec co proponujesz, rogatki, rów z kwasem czy rażenie prądem, bo dla niektórych jest nieintuicyjne, co to
@niki_niki: Widocznie mało znasz sytuacji, że coś jest zgodne z przepisami ale w praktyce działa do dupy
dwóch w ciągu 90s, kiedy OP czekał na zielone. Nie manipuluj.
Nie widzę związku z tematem
@forkbomb: Inne rzeczy są też nieintuicyjne, więc podaję przykład takiej nieintuicyjnej sytuacji dla niektórych.
Jak dla mnie #!$%@? marginalny problem, który dodatkowo nie niesie żadnego zagrożenia.
Ty ciągle nie rozumiesz, że prawidłowo nie musi oznaczać czytelnie. Można zaprojektować prawidłowo potworka, gdzie będą ciągle kolizje i tak samo prawidłowo zaprojektować czytelne skrzyżowanie, gdzie kierowcy nie będą się gubić.
Tak, ale przede wszystkich projektantów.
@niki_niki: Jak dla mnie dyskusja na wypoku to nie rozdmuchiwanie czegokolwiek, wyluzuj
@janekplaskacz: Czyli mijasz sygnalizator 2m obok auta i uważasz że jest nieczytelny, jest zasłonięty czy co, bo masz rację nie rozumiem w czym problem. Takich rozwiązanie może nie jest najpopularniejsze, ale są, poniżej przykład podobnego. Nikt się nie myli jak jadę, co więcej jak przejeżdżam przez przedmiotowe skrzyżowanie to również nie zaobserwowałem żadnego problemu, w przeciwieństwie do OP'a.
Niefortunnie, na czas remontu na street view, jest zakaz
Jedzie kierowca i widzi sygnalizator na górze. Jeden, który wygląda jakby był wspólny dla wszystkich. Skupia się na nim i nie zauważa, że po lewej jest inny. To jest nieczytelne. Dlatego napisałem o dołożeniu sygnalizatora nad pasem do skrętu.
I wiesz co, skrzyżowanie tak samo będzie wg ciebie prawidłowo oznakowane ale, uwaga fanfary, będzie czytelniejsze. Przykład na to, że
@janekplaskacz: Sygnalizatory S-1 i S-3 są po prawej stronie i nikt nie ma z tym problemu. Co więcej w przedstawionym przeze mnie przykładzie, S-3 dotyczący skrętu w lewo, jest po prawej stronie jezdni co jest niezgodne z przepisami.
§ 97.
4. Sygnalizatory kierunkowe S-3 nadające sygnały przeznaczone tylko dla pojazdów skręcających w lewo mogą nie być umieszczone po prawej
OP ma problem ze skrętem w lewo, bo tam jest osobny sygnalizator.
Ja się nie dziwię. Ja ci pokazuję, że podałeś przykład potwierdzający to o czym mówię. Sygnalizatory powinny być nad każdym pasem. Tak jak na