Wpis z mikrobloga

@Noelo22: ogólnie dostałem uszkodzony produkt, napisałem, miałem nawet filmik z rozpakowania który dołączyłem do maila - nie mogłem złożyć reklamacji bo uznali że to ja rozwalilem i oczekują filmu jak otwieram ich paczkę przy paczkomacie, ewentualnie mogłem otworzyć paczkę przy paczkomacie i tam wcisnąć przycisk PROBLEM Z PACZKĄ
  • Odpowiedz
@Lapidarny: Z tego wynika, że pudełko zewnętrzne nie nosiło żadnych śladów uszkodzenia, więc sprzedający niech spada, że miałeś przy paczkomacie sprawdzać przesyłkę.
Swoją drogą ja to się dziwię, że niektórzy janusze biznesu wolą iść w zaparte w takich sytuacjach, ryzykując negatywem i w ogóle użeraniem się z klientem. Ja w takich sytuacjach od ręki wymieniam klientowi towar na nowy, najczęściej nawet nie wymagając zwrotu uszkodzonego.
Powracając do tematu, jeśli w
  • Odpowiedz
@Lapidarny: Masz też jak z paczki rozpakowujesz czy tylko ten fragment? Jak nie masz wyjęcia z paczki tylko rozpakowanie produktu to mogli się czepiać co do reklamacji. (Mogli, nie musieli).
A Twój komentarz trzeba by zobaczyć czy nie napisałeś czegoś za dużo skoro tak się rozjuszyli.
Choć zakładam jakby firma trzymała poziom to by Ci przyjęli tę reklamację.
  • Odpowiedz
Ja w takich sytuacjach od ręki wymieniam klientowi towar na nowy, najczęściej nawet nie wymagając zwrotu uszkodzonego


@Jelen_Szlachetny: tu jest typowy Janusz, tym bardziej że w google widać że oni ściągają z chin uszkodzone śmieci za grosze i sprzedaja taniej niż inni na Allegro, a potem nie chcą zwrotów tylko wolą oddać 20 zł i mieć spokój, wychodzi zarobek :) a negatywnych opinii nie ma bo ludzie usuwają bo są
  • Odpowiedz
@Jelen_Szlachetny: tak tak, 20 zł zamiast reklamacji - dla mnie spoko, nie miałem czasu na to, samej reklamacji wcześniej nie chcieli przyjąć, dodatkowo oskarżyli mnie że specjalnie uszkodziłem :)
Ale to chyba nie zmienia faktu że mogę opisać sytuację w opinii
  • Odpowiedz