Wpis z mikrobloga

Wiadomo, handel w Polsce musi nauczyć się obsługi klienta i wyjść z "byle do bramy i się nie znamy", szczególnie sprzedawcy z Allegro. No ale są postępy, widać to. Mam kilku stałych sprzedających, którzy zawsze porządnie zapakują, dorzucą jakiś gratis, liścik, dadzą rachunek w folii z wizytówką, jakimś upustem na następne zakupy itd. Czasem małe rzeczy, które praktycznie nic nie kosztują potrafią inaczej spojrzeć nawet na największego 'Janusza' handlu, chociaż takie potwierdzenie zamówienia wczorajszego:

#handel #allegro
bachus - Wiadomo, handel w Polsce musi nauczyć się obsługi klienta i wyjść z "byle do...

źródło: comment_1596607211oPHUzYevTNDmgCn4OcC5Gc.jpg

Pobierz
  • 13
@bachus: Jeszcze zabrakło czegoś takiego:
"Po wysyłce Twojej paczki w naszej firmie coś pękło, jak gdyby zniknęła cząstka nas samych, przez kilka ostatnich dni wszyscy chodzą jacyś smutni. Kolor czarny zdominował nasze życia. Aneta, która zawsze rozśmieszała zespół podczas szesnastogodzinnych zmian, nigdy nie będzie taka sama wraz z wysłaniem paczki by zrekompensować straty wywołane utratą części Nas, Aneta dumnie będzie nosić imię: Bachus; z dumą nam dzisiaj to oznajmiła, Dzięki interwencji
@bachus to ja jednak wolę wiadomość, że "zamówienie zostało przekazane do realizacji" niż ten nieśmieszny hehe żarcik xD nie widzę powodu dlaczego miałabym mieć z sprzedającym jakieś większe relacje, on nie jest od tego żeby sobie rozmawiać ze mną - nie zależy mi na krindżowych formułkach ctrl+c ctrl+v, tylko na szybkiej i sprawnej wysyłce.