Wpis z mikrobloga

Hej,

Po latach witam jako zielonka (wykop mnie zmusił tym, że wszystko z +18 nieuchwytne). Niegdyś konto: Nero12, usunąłem z 4 lata temu w erze bordo ;)

Mam takie pytanie, prośbę. W poniedziałek z podnajętym speco-cwaniakiem ruszam na oględziny dwóch aut. Podejrzewam, że zacznie się tutaj konkretny offtop, ale spróbujmy, liczę, że uda się zachować rozmowę w ryzach. Oba auta zweryfikowałem (Polska i Dania więc historia w całości potwierdzona), uwiarygodniłem, posprawdzałem co potrafiłem po internecie i telefonicznie.

#1 Volvo S60
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-s60-volvo-s60-awd-2-4-200-km-beznyna-lpg-ID6DcPDr.html

#2 Toyota Corolla Verso
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-corolla-verso-toyota-corolla-verso-1-8-ID6D8lKq.html

Doczytałem, jestem świadomy potencjalnych usterek, że mogą paść automaty, nie jest to tanie, biorę na klatę.
Ale jeśli macie jakieś uwagi i porady na co jeszcze zwrócić uwagę, gdyby "mój" "specu" coś pominął?
Jestem dosyć zielony z motoryzacji, od miesiąca nadrabiam hurtowo tę pustynię merytoryczną, ale myślę, że dobrze podziałałem.
Planuję także uważnie obserwować na co zwraca uwagę specu, jedno to obejrzeć na YT, a drugie w terenie podpatrywać ;)

Z góry podziękować ;)

#samochody #motoryzacja #volvo #toyota
  • 13
@piotrryczek: Jeździłem s60 kilka lat. Moje doświadczenie jest takie, że to bardzo fajne, wygodne i sprawne samochody. Wyglądają świetnie nawet z 15 lat na karku. Niestety jednak w wieku lat 10+ dużo pierdół zaczyna się walić i po prostu nie życzę Ci użerania się z tym. Toyota na pewno będzie pewniejszym wyborem, ból głowy mniejszy, pewnie większa niezawodność kosztem estetyki i przyjemności z jazdy.
@piotrryczek: volvo czy przełącza na gaz bezproblemowo i nie przerywa. Czy skrzynia działa dobrze (jeździłeś z automatem kiedyś?) i kiedy był w niej ostatnio wymieniany olej. Czy działa elektronika cała. Czy nie ma wycieków i gdzie tańczy ruda ;)