Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 52
Kupiłem mityczną nastoletnią klasę premium iiiii jest w pytę :D po przesiadce z passeratti b5 czuć kosmiczną różnice. Kupiona przez handlarza od pierwszego właściciela w de. 2.7 tedei 180 hp, przyjemnie się odpycha pomimo swoich gabarytów. Manual bo lubię czuć kontrolę nad autem XD 2k km zrobione, od strony mechanicznej bez zarzutów, zawieszenie idealnie pracuje, no chyba nie kupiłem gruza XD jedynie mam problem z pierdołami jak elektryczny hak, który nie był długo używany, i na siłę udało się go wytargać, ale już nie chce się schować XD jutro zrzucę dyfuzor, nasmaruje ruchome elementy i powinno śmigać. Poza tym jedyna awaria to spalona postojówka, a że dostęp jest trochę słaby to przy wymianie filtra powietrza to opanuje. Na każdą przejażdżkę się cieszę jak głupi, polecam ten uczuć :D w komentarzach wrzucę więcej foto, również wnętrze w którym się zakochałem <3
#pokazauto #samochody #audi
Pobierz pawelwojciech - Kupiłem mityczną nastoletnią klasę premium iiiii jest w pytę :D po pr...
źródło: comment_1595356366BUxLkCTJaYoxRAJA25AJmF.jpg
  • 77
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Blurope: zgadza się, maska i zderzak są amelinowe :D no i zawieszenie w sumie również, ale w passacie też miałem aluminiowy wielowachacz i nie jest taki straszny jak mówią. No olej to podstawa w tym motorze, trzeba dobry kupować i badać stan bo napinacze rozrządu są hydrauliczne i można sobie zrobić kuku jak się nie dba XD. Szerokości! ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dlomlo: tak, ten sam rozrząd co w 3.0 TDI, 4 łańcuchy, koło piątki trzeba liczyć bo silnik musi być wyciągnięty. Jednak trwałość to 200 k km, to jak podzielić na trzy wymiany w innym samochodzie to aż tak źle nie wygląda xd
@dlomlo: orientuję się w cenie sprzed roku a nie wiem czy się coś zmieniło ale tak. To kompletny koszt tj. części + robocizna.

@pawelwojciech: prawda jest taka, że ten wielowahacz aluminiowy jest bardzo wytrzymały. Jeżeli coś w nim nie gra to musi mieć konkretny przebieg. Lub też niewłaściwa diagnoza, często mylona z walniętym amortyzatorem. A wracając do wyposażenia auta to ogólnie im więcej tym lepiej tak na prawdę. Bo nawet
@dlomlo: ja bym się wstrzymał z wymianą co 200kk km. Raczej już gdy będą pierwsze objawy tego uszkodzenia. W rozrządzie tym siadają ślizgi które też minimalizują drgania łańcucha. I to one są prawdziwym powodem. Same łańcuchy pękają właśnie przez drgania od uszkodzonych ślizgów. A ta usterkę już słychać.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dlomlo: to jak już jesteśmy w temacie tych silników to druga bolączką to czasami się zdarza że wtryski leją, a regeneracja to około 400-500 zł sztuka. No ale ta usterka też ma widoczne objawy - jak juz jest źle to kopci na biało po odpaleniu i trzymaniu z 5 min na jałowym biegu. Drugim objawem jest zacinanie się przy odpalaniu. Ostatnią popularna bolączką są klapy kolektora, ale wystarczy że minimalnie się
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Dejwi996: żałować multi? Przecież to CVT jak w skuterze i o ile tam jeszcze daje radę to tu no cóż podczas dodawania gazu jest ciekawiej jak przy manualnej skrzyni, oczywiście jak jest zajechana co przy momencie diesla i rzadkich wymianach oleju jest dosyć częste, a mówię tak bo kolega ma C6 2.7d z multi i jego skrzynia właśnie kończy żywot