Wpis z mikrobloga

Zainwestowałem w kierownicę (t80) pod #f12020 mając nadzieję, że będę za*ierdalal jeszcze lepiej. Czasy póki co tragiczne, przełączam na pada i jest o ok 4s lepiej, czy to jest kwestia przyzwyczajenia i wyczucia czy coś źle robię?
Może ktoś podzieli się ustawieniami kierownicy, albo podrzuci jakiś poradnik czy coś? ()
W jedynce na Australii tracę pół sekundy w stosunku do pada choćbym cofał i wchodził w ten zakręt 50 razy...
Przepraszam #f1 ale zasięg ( ) #f12019 #f12018
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kierownicę (t80


@WujcioWojciu: jak ja bym miał coś doradzić to oddałbym (14 dni na zwrot) i rzuciłbym te 300 stówki i dokupił z FFB (jak ci sie nie spodoba tez mozesz oddac)

ale z FFB to jest bajka jak się jeździ.
  • Odpowiedz
@WujcioWojciu: ta kierownica imo nie ma sensu bo jest bez force feedbacku. Ja jeżdżę na t150 i to najtańsza sensowna nówką wśród kierownic (poza tym tanie i dobre są jeszcze dfgt ale trzeba trafić na fajną używkę)
  • Odpowiedz
@WujcioWojciu: Może T80 nie ma złej jakości, ale brak Force Feedbacka ją dyskwalifikuje. Ok. 300 stówy to koszt DF GT na OLX i Allegro. Za mniejszą kwotę może uda ci się wyłapać poprzedni model - DF Pro. Też z 900 stopni obrotu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jedlin12: racja, przy tak budżetowym podejściu do sprawy to op pewnie szuka kierownicy do wszystkiego i wybiera coś do niczego przez brak ffb ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 0
@jedlin12
@sodomek kupiłem ją faktycznie głównie z myślą o F1, inne gry pewnie się kiedyś pojawia, ale generalnie rzecz biorąc ja się nie mam zamiaru ścigać online czy kręcić rekordów tylko przyjemnie spędzić czas (używam wszystkich pomocy z wyjątkiem hamowania).
Wziąłem t80 właśnie ze względu na cenę, więcej po prostu nie chce wydawać żeby od czasu do czasu pojeździć, znam zasadę dorzuć 500 i kup coś porządnego, ale nie ma
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@WujcioWojciu: jest niezbędny bo ffb przenosi na kierownicę siły które działają na przednie koła pojazdu w sposób taki jak ma to miejsce w prawdziwym pojeździe (oczywiście z pewną poprawką bo w warunkach domowych nikt nie ma symulatora za milion £).
Jak używasz kierownicy z ffb to po prostu czujesz kiedy przesadzasz w zakręcie bo ffb kontruje kierownicą bo koła pojazdu dążą, tak jak w prawdziwym pojeździe, do zmiany kierunku przez
  • Odpowiedz
@WujcioWojciu: Tutaj nawet nie mówię o dopłać 500 i weź coś lepszego, a zwyczajnie, że używane jest lepsze i FFB naprawdę potrafi zrobić różnice. Wyczuć kiedy tarkę załapałeś, czy opór kierownicy wraz z prędkością. No i na padzie może masz też taką drobną asystę korygującą siłę skrętu na padzie, stąd ta różnica.

https://www.olx.pl/oferta/kierownica-logitech-driving-force-gt-CID99-IDFwjVE.html#ee1120d446

Przykładowy delkwent za 199 ziutków.
  • Odpowiedz