Wpis z mikrobloga

@balin1: Dla kultystów Muska jakiekolwiek podejście krytyczne do Tesli to trolowanie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jedyne co trzyma Tesle przy życiu to ludzie jak Ty którzy wierzą że Tesla jest w czymś liderem. Nie jest, no może jest w sprzedaży w segmencie który prawie nie istnieje. Tesla nie ma nic rewolucyjnego, baterie od dostawców od których każdy inny może kupić, autpilot który jest podobny do innych bardziej
@ChadimusPrzegrywus: nie chce mi się dyskutować, 2 i 3 lata temu tłumaczyłem, teraz nie mam siły, baterie tesla ma duzo lepsze niz konkurencja, spójrz na zasiegi innych elektryków, system chłodzenia i trwałość też, autopilot jest poza zasiegiem innych z automotive, o czym oni sami mówili juz nie raz, taycan jest gównem jeśli weźmiemy pod uwagę cene/osiągi.

ID3 się obsuwa już od jakiego czasu? Od roku? Duzi gracze wchodzą od 2016, mamy
@ChadimusPrzegrywus: nie chce mi się dyskutować, 2 i 3 lata temu tłumaczyłem, teraz nie mam siły, baterie tesla ma duzo lepsze niz konkurencja, spójrz na zasiegi innych elektryków, system chłodzenia i trwałość też, autopilot jest poza zasiegiem innych z automotive, o czym oni sami mówili juz nie raz, taycan jest gównem jeśli weźmiemy pod uwagę cene/osiągi.


@balin1: Baterie lepsze? XD Te które kupują od Panasonica czy te które będą kupować
@ChadimusPrzegrywus: Trochę nie rozumiesz ich modelu biznesowego - musisz przestać myśleć o nich jak o firmie produkującej samochody, a zacząć myśleć jak o firmie technologicznej, produkującej gigantyczne ilości danych do ML i będąc na znacznie wyższym stopniu zaawansowania w dziedzinie autonomicznej jazdy niż konkurencja. Tu tesla ma LATA przewagi nad resztą. W przyszłości planowane jest wprowadzenie autopilota jako usługi abonamentowej z szacowanym w najgorszym możliwym przypadku przyrostem R/R rzędu 10%, a
Pobierz HighFlyingBird - @ChadimusPrzegrywus: Trochę nie rozumiesz ich modelu biznesowego - m...
źródło: comment_1595262941zvN14r1NHaZzmI38MKr2Hp.jpg
@HighFlyingBird: https://www.wired.com/story/promises-broken-musk-offers-new-pledges-self-driving/

In October 2016—2 ½ years ago—Musk said that every future Tesla vehicle would be capable of driving itself, and promised Tesla would complete a coast-to-coast trip without human intervention by the end of 2017. That didn’t happen, and now the company says vehicles made between fall 2016 and earlier this month will need to be retrofitted with the company’s “full self-driving” chip to achieve full autonomy.


ML nie jest