Aktywne Wpisy
Doxori +16
Mirki! Stoję właśnie przed zakupem pierwszej zmywarki 45 cm w zabudowie do kuchni. Totalnie jestem zielony w tym temacie. Czy możecie polecić jakąś firmę, konkretny model? Na co zwracać uwagę, jakieś bardzo przydatne funkcje? Wszelkie rady mile widziane. Półka cenowa - średnia. Myślałem, żeby wydać około 2500 zł max, ale nie wiem czy się zmieszczę z czymś sensownym. #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie #agd #zakupy #elektronika #kuchnia #meble
DzonySiara +173
Chyba najlepsze rozwiązanie jakie mogło zostać wprowadzone...
#technologia
#technologia
Słuchajcie co się ostatnio dowiedziałem. A więc #przegryw here, od lat diviarz bo co mi zostało a tak się porucham. Mam swoje ulubione dive, które regularnie odwiedzam. Jako, że ekstrawertyczną mam natura (co nic nie daje ze słabą mordą) to lubię sobie między stosunkami porozmawiać z panną. I gadaliśmy o związkach, ons, tinderze, relacjach z ludźmi itp. Wyszło, że panna ma tindera do ons bo chce poruchac się z typami co jej się podobają. Do tego ma zajebisty orgazm łechtaczkowy a mało który klient chce jej strzelać minetę i to taką do orgazmu. I na tinderze znajduje sobie przystojniaków do ons.
Czaicie to? A tutaj się drwi z diviarzy, że ruchają po januszach z budowy. Beka jak potem ktoś taki po mnie ją liże xd. Tak samo większośc div regularnie bawi się w klubach. Ja przynajmniej wiem z kim mam do czynienia, a wy się łudzicie, ze pewnie panna ma mały liczbik i urzekł ją wasz charakter aka twarz
#tinder #divyzwykopem #seks #rozowepaski
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f1188e3e270c575295b9c8f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Przekaż darowiznę
[================........................] 40% (95zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!
Zaakceptował: sokytsinolop
@brzytew: więcej na klub i drinki wydadzą niż OP za godzinę (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)