Wpis z mikrobloga

@DanielPlainview: Ale CPK to nie tylko lotnisko, to scentralizowanie transportu, hub przesiadkowy dla milionów obywateli ze wschodu i południa, tysiące nowych linii kolejowych łączących największe miasta i dających szanse na dworzec dla dziesiątek innych. To też kilkadziesiąt tysięcy miejsc pracy podczas budowy i kolejne na stałe przy obsłudze. Ale najlepiej tylko krytykować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@WilecSrylec: Po co centralizować transport donikąd?! CPK to jedynie okazja do zrobienia gigantycznych wałków i udawania nowoczesnego kraju. I to wszystko w 100% na kredyt.
Przypomnę że na Podkarpaciu gdzie są problemy z powodziami wydaje się 1 milion złotych rocznie za zabezpieczenie przed wylewaniem rzek... W obecnym tempie wyeliminujemy smog pod koniec XXI wieku.
  • Odpowiedz
@DanielPlainview: Donikąd? Na wschód. Do Azji. Do Chin. Taki centralny hub pozwoli na lepszą optymalizację transportu, bo to nie tylko centrum przesiadkowe dla wykopka lecącego na tydzień do Grecji, to ogromny terminal towarowy. Ale oczywiście wykopowi eksperci wiedzą lepiej niż analitycy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DanielPlainview: @WilecSrylec: Jeżeli CPK przyczyniłby się do łączenia aglomeracji Łodzi i Warszawy, to byłaby to olbrzymia zmiana. Łódź potrzebuje mieszkańców, Warszawa pracowników. Tak jak @WilecSrylec mówi, kolej mamy bardzo zapuszczoną, aż wstyd, musi być w końcu zmodernizowana. Tym bardziej, że coraz więcej mówi się o rozwoju kolei w Europie. A, że ktoś się przy tym dorobi, no to jest tak ze wszystkim. Rozwój kolei, jest korzystny w
  • Odpowiedz
Ale żeś przywalił ignorancie
Wytłumacze Ci to. Polska potrzebuje cpk. To jest prawie tak samo jak u ciebie na wsi chcecie mieć przystanek PKS albo asfaltową drogę
  • Odpowiedz
@DanielPlainview: CPK nawet nie jest pisowska koncepcja, to jest wlasnie w polsce najgorsze wieczna polaryzacja, upolitycznianie projektow ktore powinny byc popierane przez wszystkich ponad podzialami dla dobra polski
  • Odpowiedz
@Zapaczony: gdybym nie chciał żeby mój podwykonawca się rozwijał to też nie chciałbym żeby był lepiej skomunikowany ze światem bo mógłby zacząć podnosić stawki. Tak myślą Niemcy. Co Twoim zdaniem Polska powinna mieć, w co inwestować.
  • Odpowiedz
@pokyw123: nie używaj argumentu aka. oblężona twierdza, mający wywołać jedynie negatywne emocje. Porozmawiajmy o faktach, o transporcie w Polsce, tym lotniczym, jak i kolejowych. Porozmawiajmy o jakości tego transportu jakim jest transport kolejowy w Polsce, oraz o ilości lotów w Polsce(porównaj sobie przykładowo dzienne loty ze/do wszystkich lotnisk w Polsce do np. lotniska w Kopenhadze, które nie jest aż tak kosmicznie rozbudowanym lotniskiem, jak to które jest w planach CPK
  • Odpowiedz
@Zapaczony: Ok. Fakty są takie że gdy droga krajowa od Łodzi do Gdańska nie była autostrada to ludzie z Warszawy jeździli nad morze drogą nr 7. Gdy powstała a1 jeździli a1 gdy znowu s7 jest remontowana i czas przejazdu jest krótszy to ludzie wracają na s7. To nie jest tak że to co jest teraz ma być punktem odniesienia. Jeśli skomunikujesz Polskę lepiej to będzie przechodził tedy większy ruch. Gdy
  • Odpowiedz
@Zapaczony: Chciałes argumentów to były. To że jesteś absolwentem renomowanych placówek oświatowych jakim były po wprowadzeniu gimnazja to widać . Brak historii na poziomie czy też wos. Nie mamy o czym gadać bo jesteś cienki. Zobacz sobie co Pan żołnierz spec od Europy mówi o cpk. Problem z takimi dziećmi jak ty jest taki że nie przeczytałeś żadnej książki w temacie a zabierasz głos. Można mieć inne zdanie ale zgodne
  • Odpowiedz
@pokyw123: no widzisz, tylko my tu rozmawiamy o kilkudziesięciominutowych wartościach, więc to żaden argument na wydanie ponad 100 miliardów złotych, napisałeś również coś o lądowaniu wojsk USA w razie konfliktu. W razie konfliktu wojska te będą mogły wylądować na jakimkolwiek lotnisku ze względu na priorytet. Napisałeś też, że jak wybudujemy jebitnie wielkie lotnisko, to samolot nagle zaczną tu przylatywać. Nic więcej nie napisałeś, więc jeżeli te argumenty mają obronić wydanie
  • Odpowiedz