Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wiadomo że żadna praca nie hańbi itd, ale powiedzcie szczerze poszlybyście do pracy w żabce? Jestem po studiach, mam 25 lat, pracowałam chwile w biurze ale w kwietniu stracilam prace i tak od tego czasu czegoś szukam, z początku wybrzydzałam, ale potem już wysyłałam wszędzie dosłownie ale nikt się nie odzywał, dzisiaj zadzwonila wlascicielka zabki czy jestem zainteresowana, powiedziala od razu co i jak i zebym przyszla na dzien probny w poniedzialek, więc praca raczej pewna tym bardziej że mowila ze jej sie spieszy bo zwolnili pracownice bo kradła, a ona ma małe dzieci. Praca w żabce kojarzyla mi się z typowymi pato karynami z doczepianymi rzęsami albo jakimiś wydziaranymi sebami, menelami przychodzącymi po malpki i flirtujacymi z kasjerkami. Nie wiem czy się tam nadam bo jestem spokojna, nie poradze sobie z pijakami. Jest tam na zmianie caly czas jedna osoba. Pracowala ktoras w zabce i może powiedzieć czy jest ciezko. Czuje się jak przegryw życiowy przez to. Dodam że nie mam problemow z kasą, moglabym siedzieć w domu jeszcze spokojnie z rok, ale nie chce tak siedzieć bezczynnie :( Nigdy nie pracowalam w obsludze klienta i przyznam że zawsze wspolczulam kasjerom że to taka parszywa robota użerać się z tymi grażynami wyklucającymi się o cene cebuli itd #zabka #pracbaza #praca #zalesie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5eff902f15d9fcf7250f06ec
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt

[===.....................................] 9% (20zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!
  • 15