Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, czy u Was w #pracbaza laski też są takie zlewaczałe jak u mnie? Pracuję jako devops w firmie programistycznej. 90% stanowisk produkcyjnych (czyli np. programiści) to #niebieskiepaski, a 90% stanowisk nieprodukcyjnych (czyli np. HR, marketing, obsługa klienta) to #rozowepaski. Podczas zwykłych rozmów gdzieś przy kawie w kuchni czasem wychodzi, jakie poglądy mają laski, np. twierdzą, że tylko faszyści głosują na Konfederację. Szkoda tylko, że nie wiedzą, że w moim pokoju 3/4 chłopaków głosowało właśnie na Konfederację. XD

Żeby stwierdzić, że to lewaczki, nawet nie trzeba z nimi rozmawiać, wystarczy tylko spojrzeć na wygląd (wiem, że nie powinno oceniać się ludzi po wyglądzie, ale te ich tatuaże mówią wszystko) albo na polubione posty na Facebooku.

A jesli chodzi o samego Facebooka, to śmiesznie wygląda, gdy się wejdzie na fanpage mojej firmy, a FB jako podobne strony wyświetla Czarny marsz, Razem, KOD... i Konfederację. Niezły mindfuck muszą mieć nasi klienci. XD

#logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5ef606420db94d7506cde728
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę

[==......................................] 4% (10zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania to jak was 3/4 głosuje na konfe to któryś mógłby mieć jaja i się odezwać i je wyjaśnić
Tak samo FB - nikt nie broni skomentowac zdjęcia pracodawcy i przedstawi swoich poglądów. W ogóle używanie lewackiego FB go też ironia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz