Wpis z mikrobloga

@Kempes: Albo inni "programiści", którzy na każdą swoją godzinę "pracy" zużywają po godzinie pracy innych osób z zespołu, którzy odkręcają jego m---------------a.

Z moich 7-letnich obserwacji wynika też, że często to nie klient albo biznes jest c-----y, tylko osoba, która stanowi łącznik pomiędzy nimi a zespołem deweloperów.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@przeczki: Nie chodzi o to, że klient się nie zna. Nie musi. Tylko żeby nie zmieniał zdania co kilka dni, bo odkręcenie niektórych rzeczy może być bardzo pracochłonne.
  • Odpowiedz
@Kempes: Ta i jeszcze ta nieomylność... przecież klient powinien wiedzieć, że zrobione to tak jak ja bym chciał, będzie działać najlepiej... tylko, że zupełnie bezużyteczne dla finalnego użytkownika, bo specyfika branży jest zupełnie inna. Sam używam narzędzi które z ergonomią nie maja zbyt dużo wspólnego ale programiści spuszczają się nad upakowanym contentem - c--j wie na co większość komu ale to jedyny wyznacznik dla nich. Strona internetowa, która jest tworzona
  • Odpowiedz
@Purple: Dla mnie, jako osoby od frontu, ogromnym problemem jest olewanie UX w projektach. Nigdy nie ma dedykowanej osoby od tego, product ownerzy jakieś swoje koncepcje niby mają, ale to nie są fachowcy. Albo oczekuje się, że ja zaproponuję rozwiązania - gdzie nie mam żadnego (!) styku z końcowym użytkownikiem ani żadnego feedbacku już po releasie, więc skąd mam wiedzieć, czego user potrzebuje i jak używa apki...
  • Odpowiedz