Aktywne Wpisy
Anacron +231
Co roku w Polsce ponad 5000 osób popełnia s---------o, z czego niecały 1000 stanowią kobiety. Lub inaczej. Średnio co dwie godziny w Polsce jakiś mężczyzna popełnia s---------o. Szokujące, prawda?
Co roku w Polsce więcej mężczyzn popełnia s---------o, niż ginie wszystkich ludzi na naszych drogach w wypadkach. I niestety w sporej z pewnością części, a być może nawet w większości przykładają się do tego toksyczne kobiety (ich partnerki). Bo logicznym chyba jest, że
Co roku w Polsce więcej mężczyzn popełnia s---------o, niż ginie wszystkich ludzi na naszych drogach w wypadkach. I niestety w sporej z pewnością części, a być może nawet w większości przykładają się do tego toksyczne kobiety (ich partnerki). Bo logicznym chyba jest, że
Nacho_Libre +15
#sluchamzlastfm #sluchamzlastfm2 #muzyka #spotify #lastfm
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham
Dzień dobry,
W ten niedzielny poranek zapraszam do cotygodniowego Waszego zestawienia najczęściej słuchanych albumów w serwisie last.fm w kończącym się tygodniu.
Słucham
-Sony bardzo długo nie mogło zfinalizować specyfikacji next genów, przez co studia miały baardzo ograniczone możliwości dopasowania możliwości enginów do next genowych gier premierowych. Musiano z tego powodu iść na kompromisy, ewentualnie szybkie poprawki na ostatnią chwilę ale trudno to będzie nazwać wykorzystaniem w pełni zfinalizowanych możliwości sprzętu
-Jeden z głównych powodów imo Fakt, że żadna z gier pokazanych do tej pory nie pokazuje możliwości sprzętu bo co jest potwierdzone prócz paru wyjątków, są to gry multiplatformowe i crossgenowe. A więc nie robione od podstaw na ps 5. Ratchet i Horizon wyglądają spoko ale musiały być tworzone bez pełnej wiedzy na temat finalnej specyfikacji ps 5.
-Pierwszy rzut produkcji na nowe konsole będzie cierpiał na niepotrzebną aż tak imo implemetację ray tracingu i pierdyliarda efektów cząsteczkowych żeby się popisać możliwościami cpu i gpu, przez co cierpieć będzie reszta oprawy. Takie wodotryski w rozdziałce 4k i 60 fps brzmi jednak zbyt wymagająco nawet dla komputerów za 8 kafli a co dopiero konsoli za 2k. Podejrzewam że devy szybko z tego zrezygnują i zaczniemy dostawać faktycznie super wyglądające gry ale bez nadmiernego ray tracingu i może w 1444p.
-Obecny brak w pełni napisanych pod nową generację silników graficznych. Prócz dużo studiów już planuje przejść na unreala 5 którego jeszcze nie ma w praktyce. Wraz ze stworzeniem enginów od podstaw dla next genów, zaczniemy widzieć dużo lepiej wyglądające gry za 2-3 lata niż zaraz po premierze konsol imo
- największy przeskok i rewolucja nie bedzie na poziomie dużo lepszej grafiki ale np. dużo większej ilości detali, geometrii, lepszej sztucznej inteligencji, wielkości świata, rozbudowy mechanik rozgrywki itd.
Ostatni, mam nadzieję mało prawdopodobny powód. Cała ta specyfikacja nowych konsol jest przehypowana, dimishing return daje znać o sobie teraz bardziej niż wcześniej, parcie w 4k upośledza wydajnościowo konsole, gry zrobione były na szybko byle zdążyć na premierę?
Tak czy siak, jeszcze czeka nas sporo pokazów microsoftu i sony, może jednak pokażą lepsze asy w rękawie niż do tej pory ¯\_(ツ)_/¯
#gry #ps4 #ps5 #pcmasterrace #konsole
Albo i nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@stefan8800: Bo tylko ignoranci się spodziewali tego, że wszystko będzie urywać "tyłek", to lineup na początek generacji, a te zawsze były "biedne" pod względem technologicznym. Zawsze się zastanawiam - czemu przy tych analizach komentujący nie mogą sobie po prostu spojrzeć na początki każdej generacji a potem na jej koniec i dopiero wtedy wystawiać jakąś ocenę :V.
Zwłaszcza,
@Eugeniusz_Zua:
Czyli umiarkowana bieda tak jak na każdą premierę.
@stefan8800: Taka topka, że gra była tak nędzną grą, że dziś o niej mało kto pamięta ( ͡° ͜ʖ ͡°). Tak samo o Shadowfall
Tak jak pisałem - programiści muszą napisać narzędzia do tego a to nie jest wcale łatwe - przy demku UE5 prace teoretyczne nad implementacją generowania scen bez limitów polygonów trwały kila lat (
@stefan8800: W game devie czas produkcyjny nie jest liniowo powiązany z jakością gry - w sensie - im dłużej gra jest produkowana tym musi być LEPSZA/ŁADNIEJSZA - nie wcale nie musi być - tym bardziej, że gra - grze nie równa. Inaczej się projektuje i buduje gry stricte liniowe, inaczej z open worldy, inaczej gry wyścigowe etc.
W takim RDR2 może prace faktycznie trwały
Komentarz usunięty przez autora
@stefan8800 Ssd w tych konsolach, to nie tylko "szybkie ładowanie leveli", ale zmiana filozofii projektowania poziomów gry i w pełni zostanie to wykorzystane jedynie w exclusivach. Jest na YouTube fajna reakcja na sprzęt sony od gościa, który pisze gierki i jak jesteś zainteresowany, to polecam obejrzeć. Typ tłumaczy co oznacza tak szybki ssd w ps5 i reszta technologii
@grzsci ale niestety wykorzystane to będzie do projektowania exow, bo zwykle gry będą robione tak, żeby działały też na PC.