Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 981
@dbcoop: i dobrze powiedział, ja też pamiętam jako dzieciak i nastolatek, że każdy wyjazd A4 do Krakowa to musiało być zwężenie. Jako student to samo. Parę razy mi się trafiło, że nie było żółtych linii i zwężenia, a tylko znaki np do 110 czy 100. Choć pewnie stricte to też się liczy za utrudnienie i zwolnienie tempa jazdy. Dycha za jedną bramkę to nie jest jakoś bardzo dużo i od
  • Odpowiedz
@dbcoop: żeby autostrada mogla bhc autostradą, musi mieć określoną przepustowość. Jak nie ma przepustowości to nie moze byc autostradą tylko co najwyzej drogą ekspresowa. A4 ma malutka przepustowość więc jsk się zbliza do limitu to cyk remoncik i wymagana przepustowość spada ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:

A jakie zostaly umowę podpisane przez ówcześny wspabialy rzad to jeszcze poczekamy żeby się
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 80
@Aerwin: coś w tym jest bo znowu słyszłem, że jeśli dana przepustowość zostanie osiągnięta to należy dobudowac trzeci pas, a to przecież się nie opłaco bo nic się nie opłaco babko
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@bidzej: nie. Jak przejeżdżasz przez jedną to jest to dla mnie akceptowalne. Może inaczej - stać mnie. Choć pod tym względem Kraków - Rzeszów, będąca za frajer to bije to na łeb. Innych dróg nie znam, bo jeżdżę głównie wschód zachód, czasem zapuszczając się bliżej gór. Polskiego morza zwyczajnie nie lubię, nad Bałtykiem drożyzna, a nie bardzo mam nawet kogo odwiedzić w stronę północy - do Norwegii nie opłaca mi
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 145
@dbcoop: i teraz cyk pozew cywilny o zniesławienie od Stalexportu, bo odszukają się w dokumentach, że przez jakieś dwa dni w styczniu 2005 roku akurat nie było żadnego remontu na A4 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz