Wpis z mikrobloga

@Jin: czujnik ABS w kole poleciał = brak ABS, brak kontroli trakcji i brak pośredniej kontroli ciśnienia (z różnicy prędkości kół). Wszytko się zgadza :)
@Jin Zrób w miarę szybko to jest szansa że wymiana ograniczy się do koronki za 20zl. Jak będziesz czekał, to większą szansa na to, że czujnik się wytrze (już mógł się wytrzeć, ale im szybciej tym mniejsza szansa że jednak nie xD) co już jest trochę droższe.
@boa_dupczyciel:

Spoko, że to taka pierdoła i dzięki za diagnozę. Mieszkam w DE ale do mechanika jeżdżę do Polski i lepiej jak wiem z czym jadę bo ma czas się przygotować do naprawy.
@callmemiro:

To klasunia. A bierze olej? Bo mój zaraz po zakupie prawie nie, ale teraz po roku i przejechaniu 30 kkm zaczął i chyba go wyślę na uszczelnienie.
@Jin: ciezko mi powiedziec bo ja nim zrobilem dopiero moze z 6tys km, teraz wlasnie zmieniam olej. Wzial mi z 300ml oleju ale to jak robilem trase 1500 kilometrow nie schodzaz ponizej 190km/h przez 8h pomijajac przerwy na tankowanie
@Jin: ale to jak go chcesz uszczelnic? Pierscienie trzeba zmieniac, a to juz gruba robota jest. Jak silnik tak rozbebeszony to i panewki by sie przydalo wymienic, glowice sprawdzic, kanaly dolotowe wyczyscic itp
@callmemiro:

Myślałem, żeby na początek uszczelnić zawory bez zdejmowania głowicy i zobaczyć co to da. Jak nie pomoże to trzeba będzie rozważyć remont.