Trochę elektroniki jebło - kontrola troru jazdy, czujnik kapcia, ABS i jeszcze jedna rzecz, która nie ma kontrolki ale wyświetla się na liście na ekranie centralnym.
+ Auto zyskało fajne, analogowe prowadzenie - Brak ABS jakby był potrzebny - Brak zegarka, bo wyświetla się błąd ABS :/
@Jin: czujnik ABS w kole poleciał = brak ABS, brak kontroli trakcji i brak pośredniej kontroli ciśnienia (z różnicy prędkości kół). Wszytko się zgadza :)
@Jin Zrób w miarę szybko to jest szansa że wymiana ograniczy się do koronki za 20zl. Jak będziesz czekał, to większą szansa na to, że czujnik się wytrze (już mógł się wytrzeć, ale im szybciej tym mniejsza szansa że jednak nie xD) co już jest trochę droższe.
Spoko, że to taka pierdoła i dzięki za diagnozę. Mieszkam w DE ale do mechanika jeżdżę do Polski i lepiej jak wiem z czym jadę bo ma czas się przygotować do naprawy.
@Jin: ciezko mi powiedziec bo ja nim zrobilem dopiero moze z 6tys km, teraz wlasnie zmieniam olej. Wzial mi z 300ml oleju ale to jak robilem trase 1500 kilometrow nie schodzaz ponizej 190km/h przez 8h pomijajac przerwy na tankowanie
@Jin: ale to jak go chcesz uszczelnic? Pierscienie trzeba zmieniac, a to juz gruba robota jest. Jak silnik tak rozbebeszony to i panewki by sie przydalo wymienic, glowice sprawdzic, kanaly dolotowe wyczyscic itp
+ Auto zyskało fajne, analogowe prowadzenie
- Brak ABS jakby był potrzebny
- Brak zegarka, bo wyświetla się błąd ABS :/
#samochody #bmw #zalesie #e92
Taka duperela? Ile może kosztować wymiana?
Może nawet czujnik dobry tylko kabelek się urwał, ale i tak trzeba zajrzeć pod auto
I tak miałem jechać za 2 tygodnie na przegląd, to przynajmniej mechanik coś zarobi.
Po postoju wszystko zgasło. Ale jak jadę to kontrolka kontroli trakcji czasem miga i jakby odejmuje gazu.
Spoko, że to taka pierdoła i dzięki za diagnozę. Mieszkam w DE ale do mechanika jeżdżę do Polski i lepiej jak wiem z czym jadę bo ma czas się przygotować do naprawy.
Nie mam podnośnika. I w sumie nie chce mi się samemu dłubać.
@UmrzecZmilosci:
Nie wiem jak.
No i za 2 tygodnie dam. Na razie mogę po prostu wyłączyć TC i przynajmniej mam zegarek ;)
Naprawiłem - czujnik. Przy okazji jak już byłem w Polsce, oddałem dyfer do regeneracji i teraz jest bajka od strony napędu.
Szkoda, ale raz zrobisz i powinno być dożywotnio. A jaki masz motor?
To klasunia. A bierze olej? Bo mój zaraz po zakupie prawie nie, ale teraz po roku i przejechaniu 30 kkm zaczął i chyba go wyślę na uszczelnienie.
Myślałem, żeby na początek uszczelnić zawory bez zdejmowania głowicy i zobaczyć co to da. Jak nie pomoże to trzeba będzie rozważyć remont.
Na początku było z 200 ml/1000, a teraz chyba z pół litra wyszło na ostatniej trasie. 206 tys wg komputera.
Pol litra to by wzial na trasie 3000km ale to przy mocnym dawaniu w palnik