Wpis z mikrobloga

@wyjde_z_piwnicy: No jeśli masz skrypt dziedziczący z MonoBehaviour (tak zakładam bo piszesz że usuwasz go z GameObjectu) to jak go usuniesz ze sceny to nie będzie istniał. A jak nie istnieje to trudno żeby czegoś nasłuchiwał.
@draculeq: mam póki co skrypty:
A.cs
B.cs
C.cs

oraz GameObjecty: A, B i C.

W skrypcie A mam event którego nasł#!$%@?ę ze skryptu B.
W skrypcie B mam event którego nasł#!$%@?ę ze skryptu C.

Wszystko działa jeżeli do GameObjectów są tak przypisane skrypty:
A - A.cs, B.cs
B - B.cs, C.cs
C - C.cs

Natomiast w poniższej konfiguracji reagowanie na eventy nie działa:
A - A.cs
B - B.cs
C -
@draculeq: w skrypcie B:
A a = GetComponent();

i nasł#!$%@?ę:
a .OnEventName += FunctionName;

w C analogicznie. Teraz to dla mnie nie problem podpiąć pod GameObject skrypt subskrybenta, ale jak projekt się rozrośnie, to to może zacząć być problematyczne, stąd post