Wpis z mikrobloga

Sieć @play_polska to jest jakiś chory żart. Płacę za 400 gb internetu lte, prędkość zwalnia do 1Mb w momencie gdy mogę jeszcze wykorzystać w pełnej prędkości 25gb. Wykonałem 5 (płatnych, a jakże) telefonów do obsługi klienta:

1. 'Zresetuj ruter będzie git" - nie było git

2. "Dam panu pakiet 10gb który pozwoli wykorzystać internet do limitu" - po 10 gb prędkość znowu spadła do 1 Mbs zostawiając 12gb do limitu.

3. Kolejnego dnia - "yyy, ale pan wykorzystał już 422 gb, aplikacja panu źle działa i tyle, do widzenia" - apka pokazuje 388/400

4. Zapytałem się jak wygląda mój limit transferu - pan odpowiedział ze 388/400 (czyli tak jak pokazuje apka). Wiec zapytałem czemu poprzednio pani powiedziała mi ze 422: -"yy nie wiem, ale zresetuj se ruter heh i będzie okejka" - nie było ok.

5. Ja: Dzień dobry, chciałbym rozwiązać umowę bo nie wywiązujecie się ze swojej oferty i konsultant z którym rozmawiałem wcześniej wciskał mi kit.
Konsultant : "ale czemu? Proszę opowiedzieć dokładnie i przekaże sprawę do osób zajmujących się takimi przypadkami. Do 2 tygodni się odezwiemy."

Bardzo nie polecam sieci Play.

#play #lte #internet #internetmobilny #siecikomorkowe
  • 5
@chlebowke: Bo w Play jest dobrze dopóty się coś nie zacznie psuć, u mnie karta do neta przełożona z telefonu do routera nie chce łapać LTE, 2 miesiące bawienia się z ich pomocą techniczną i nic. Wymień pan kartę sim, wymieniona na nową nadal nie działa, wymień pan router bo zepsuty- mówię ale inne sieci działają normalnie i koleżanki karta sim z play też działa. To potem wymyślił jeden typ że