Aktywne Wpisy
JaZestarym +85
Dzwońcie po śmieciarkę, z tego już nic nie będzie #urodziny
A ja powiem że mi jest przykro jak patrzę na ten plakat. (╯︵╰,)
Nie chodzi o samo założenie, tylko o formę plakatu. Na dni tylko dla kobiet dało się zrobić ładny plakat ze zrelaksowanymi kobietami, nie trzeba było dorzucać zdjęcia przekreślonego konkubenta w brudnej koszulce.
Jestem obecnie wykluczona z 90% miejskich aktywności (nie pójdę z małymi dziećmi do kina, muzeum, na siłownię, restauracje i kawiarnie tylko takie z
Nie chodzi o samo założenie, tylko o formę plakatu. Na dni tylko dla kobiet dało się zrobić ładny plakat ze zrelaksowanymi kobietami, nie trzeba było dorzucać zdjęcia przekreślonego konkubenta w brudnej koszulce.
Jestem obecnie wykluczona z 90% miejskich aktywności (nie pójdę z małymi dziećmi do kina, muzeum, na siłownię, restauracje i kawiarnie tylko takie z
https://forum.unity.com/threads/il2cpp-exe-error.311499/
https://forum.unity.com/threads/exception-il2cpp-exe-did-not-run-properly.659323/
Pytanie czy ktoś z Was się kiedyś z czymś takim spotkał? Niestety poniższy błąd w przeciwieństwie do tych które znalazłem na necie wiele nie mówi. Nie mam już pomysłu co zrobić, żeby to ruszyło :/ Help :<
Failed running D:\Unity\2019.3.15f1\Editor\Data\il2cpp/build/deploy/net471/il2cpp.exe --convert-to-cpp --emit-null-checks --enable-array-bounds-check --dotnetprofile="unityaot" --compile-cpp --libil2cpp-static --platform="Android" --architecture="ARM64" --configuration="ReleasePlus" --outputpath="D:\Projects\Unity\MedievalIdleWar\MedievalIdleWar\Temp\StagingArea\assets\bin\Data\Native\arm64-v8a\libil2cpp.so" --cachedirectory="D:\Projects\Unity\MedievalIdleWar\MedievalIdleWar\Assets\..\Library\il2cpp_android_arm64-v8a/il2cpp_cache" --additional-include-directories="D:/Unity/2019.3.15f1/Editor/Data/PlaybackEngines/AndroidPlayer/Tools\bdwgc/include" --additional-include-directories="D:/Unity/2019.3.15f1/Editor/Data/PlaybackEngines/AndroidPlayer/Tools\libil2cpp/include" --tool-chain-path="D:/Unity/2019.3.15f1/Editor/Data/PlaybackEngines/AndroidPlayer/NDK" --profiler-report --map-file-parser=D:/Unity/2019.3.15f1/Editor/Data/Tools/MapFileParser/MapFileParser.exe --directory=D:/Projects/Unity/MedievalIdleWar/MedievalIdleWar/Temp/StagingArea/assets/bin/Data/Managed --generatedcppdir=D:/Projects/Unity/MedievalIdleWar/MedievalIdleWar/Temp/StagingArea/Il2Cpp/il2cppOutput
2.b_0(Object o)stdout:
Building libil2cpp.so with AndroidToolChain
Output directory: D:\Projects\Unity\MedievalIdleWar\MedievalIdleWar\Temp\StagingArea\assets\bin\Data\Native\arm64-v8a
Cache directory: D:\Projects\Unity\MedievalIdleWar\MedievalIdleWar\Library\il2cpp_android_arm64-v8a\il2cpp_cache
il2cpp.exe didn't catch exception: System.AggregateException: Wyst�pi� przynajmniej jeden b��d. ---> System.IO.IOException: Plik istnieje.
w System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
w System.IO.Path.InternalGetTempFileName(Boolean checkHost)
w Unity.IL2CPP.Shell.Execute(ExecuteArgs executeArgs, IExecuteController controller)
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.ProvideObjectFile(IntermediateObjectFileCompilationData data)
w Unity.IL2CPP.Building.ParallelFor.<>c__DisplayClass1_0
--- Koniec �ladu stosu wyj�tk�w wewn�trznych ---
w Unity.IL2CPP.Building.ParallelFor.RunWithResult
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.BuildAllCppFiles(IEnumerable1 sourceFilesToCompile, IBuildStatisticsCollector statisticsCollector)
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.Build(IBuildStatistics& statistics)
w il2cpp.Program.DoRun(String[] args, List
1 foundAssemblies)
2.b_0(Object o)<---w il2cpp.Program.Run(String[] args, Boolean setInvariantCulture)
w il2cpp.Program.Main(String[] args)
---> (Wyj�tek wewn�trzny #0) System.IO.IOException: Plik istnieje.
w System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
w System.IO.Path.InternalGetTempFileName(Boolean checkHost)
w Unity.IL2CPP.Shell.Execute(ExecuteArgs executeArgs, IExecuteController controller)
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.ProvideObjectFile(IntermediateObjectFileCompilationData data)
w Unity.IL2CPP.Building.ParallelFor.<>c__DisplayClass1_0
---> (Wyj�tek wewn�trzny #1) System.IO.IOException: Plik istnieje.
w System.IO.Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
w System.IO.Path.InternalGetTempFileName(Boolean checkHost)
w Unity.IL2CPP.Shell.Execute(ExecuteArgs executeArgs, IExecuteController controller)
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.ProvideObjectFile(IntermediateObjectFileCompilationData data)
w Unity.IL2CPP.Building.ParallelFor.<>cDisplayClass10
2.b__0(Object o)<---
2.b_0(Object o)<------> (Wyj�tek wewn�trzny #2) System.IO.IOException: Plik istnieje.
w System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
w System.IO.Path.InternalGetTempFileName(Boolean checkHost)
w Unity.IL2CPP.Shell.Execute(ExecuteArgs executeArgs, IExecuteController controller)
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.ProvideObjectFile(IntermediateObjectFileCompilationData data)
w Unity.IL2CPP.Building.ParallelFor.<>c__DisplayClass1_0
---> (Wyj�tek wewn�trzny #3) System.IO.IOException: Plik istnieje.
w System.IO.Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
w System.IO.Path.InternalGetTempFileName(Boolean checkHost)
w Unity.IL2CPP.Shell.Execute(ExecuteArgs executeArgs, IExecuteController controller)
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.ProvideObjectFile(IntermediateObjectFileCompilationData data)
w Unity.IL2CPP.Building.ParallelFor.<>cDisplayClass10
2.b__0(Object o)<---
2.b__0(Object o)stderr:
Wyj�tek nieobs�u�ony: System.AggregateException: Wyst�pi� przynajmniej jeden b��d. ---> System.IO.IOException: Plik istnieje.
w System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
w System.IO.Path.InternalGetTempFileName(Boolean checkHost)
w Unity.IL2CPP.Shell.Execute(ExecuteArgs executeArgs, IExecuteController controller)
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.ProvideObjectFile(IntermediateObjectFileCompilationData data)
w Unity.IL2CPP.Building.ParallelFor.<>c__DisplayClass1_0
--- Koniec �ladu stosu wyj�tk�w wewn�trznych ---
w Unity.IL2CPP.Building.ParallelFor.RunWithResult
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.BuildAllCppFiles(IEnumerable1 sourceFilesToCompile, IBuildStatisticsCollector statisticsCollector)
w Unity.IL2CPP.Building.CppProgramBuilder.Build(IBuildStatistics& statistics)
w il2cpp.Program.DoRun(String[] args, List
1 foundAssemblies)
1)w il2cpp.Program.Run(String[] args, Boolean setInvariantCulture)
w il2cpp.Program.Main(String[] args)
UnityEngine.Debug:LogError(Object)
UnityEditorInternal.Runner:RunProgram(Program, String, String, String, CompilerOutputParserBase)
UnityEditorInternal.Runner:RunManagedProgram(String, String, String, CompilerOutputParserBase, Action
UnityEditorInternal.IL2CPPBuilder:RunIl2CppWithArguments(List
1, Action
1, String)UnityEditorInternal.IL2CPPBuilder:ConvertPlayerDlltoCpp(Il2CppBuildPipelineData, String, String, Boolean)
UnityEditorInternal.IL2CPPBuilder:Run()
UnityEditorInternal.IL2CPPUtils:RunIl2Cpp(String, String, IIl2CppPlatformProvider, Action
1, RuntimeClassRegistry)
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)
#gamedev #unity3d #unity #programowanie
@buhubuhu: kompiluję apkę dla androida dla ARM64. Ale jak coś to ARMv7 oddznaczone.
GPGS i inne pluginy w Unity 2018.3.* sprawiały mi wiele przykrości. O wiele lepiej wszystko śmiga w gałęzi 2018.4.* LTS