Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mireczki pytanie mam czy ktos ma doswiadczenie z reklamacjami mebli?
Zlozylem reklamacje z tytulu rekojmi na kanape, bo gowno sie rozchodzi na szwach. Dostarczylem zdjecia, skany, ale samej kanapy im nie bede zanosil, bo to nie jest toster, ze pod pache wezme.
Zgloszenie mam z 28.05. Jedyne co dostalem oprocz potwierdzenia zlozenia na mailu i informacji, ze skontaktuje sie ze mna serwis producenta to sms z wczoraj, ze reklamacja jest rozpatrywana.
Jak minie 14 dni (w czwartek? piatek?) to z automatu reklamacja jest uznana, pomimo tego, ze nawet nie widzieli kanapy?
Jak na rozpatrzenie reklamacji wplywa kontakt z serwisem w celu ogledzin? Na razie nikt sie nie odzywal, ale zastanawiam sie co jak zadzwonia jutro o 8, ze chca byc powiedzmy na 10 obejrzec, a bede musial jechac do roboty? Moge im wtedy odmowic/przelozyc (kurla mieli dwa tygodnie, zeby sie umawiac) i czy wplynie to na termin jaki maja na rozpatrzenie reklamacji?
#reklamacja #rekojmia #agatameble #kiciochpyta
  • 3
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@bojesiewody: w zasadzie chyba by tak było - ja w zeszłym roku reklamowalem narożnik w Agacie w Krakowie, w zasadzie ten sam problem i tak samo przyniosłem zdjęcie do sklepu, babka mi nawet przy składaniu reklamacji powiedziała, że możliwe że nie odpowiedzą i po 14 dniach wtedy akceptacja - ostatecznie chyba dostałem jakaś wiadomość, że przyjmują ale nie było u mnie nikogo, nikt tej kanapy nie oglądał.

Ogólnie to z
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: Dzięki za info, składałem reklamację online, więc nie miał mi kto tego powiedzieć. ;)
Termin im właśnie mija, czyli czekam spokojnie na rozwiązanie problemu. Pewnie też zaproponują mi wymianę poszycia. Po takim zabiegu wszystko już OK miałeś?
  • Odpowiedz