Wpis z mikrobloga

Hej mircy, czy ktoś mógłby mi pomóc z wyborem hostingu pod #prestashop? Obecnie sklep jest na hostingu home.pl ale regularnie są przerwy w działaniu strony, a największy problem jest z bazą danych, jest zainstalowany moduł do paczkomatów, ale przy większej ilości paczek wywala błąd "MySQL server has gone away".

Wydaje mi się, że jest to wina hostingu, ale żeby cokolwiek zmienić w parametrach bazy danych trzeba kupić u nich inny hosting.

Zastanawiam się nad zmianą hostingu, czy ktoś może mi coś polecić albo podpowiedzieć gdzie szukać problemu? Nie mam zbyt dużego doświadczenia z PrestaShop.

#webdev #hosting
  • 15
@haroslaw: Tylko Zenbox i nie będę się kryć z linkiem polecającym bo rekomenduje od lat więc coś mi się za to nalezy ;P

Po pierwsze infrastruktura Beyond czyli ci uzbrojeni z Poznania gdzie stoi Allegro, PayU i kawał polskiego internetu. Po drugie masz support 24/7 który doradzi czy samemu pomoże w dowolnej kwestii. Najważniejsze to brak przestojów i niedostępności.
KLIK: https://panel.zenbox.pl/polecam/114
Byli znacznie tańsi ale w ostatnim półroczu zmienili ofertę i
Obecnie sklep jest na hostingu home.pl ale regularnie są przerwy w działaniu strony, a największy problem jest z bazą danych, jest zainstalowany moduł do paczkomatów, ale przy większej ilości paczek wywala błąd "MySQL server has gone away".


@haroslaw: Jeszcze co do właściwego problemu - jest dokłądnie tak jak piszesz, po prostu brak dostępności poszczególnych klastrów albo elementów infrastruktury w tym przypadku Home. Dla paru klientów z Home wręcz uruchamiałem monitoring żeby
@Saeglopur: Sprawdź koniecznie, jaką jakość mogą zapewnić Tobie usługi hostingowe w nazwa.pl!