Wpis z mikrobloga

AI przeciwników w Sniper Elite 4 stoi na trochę wyższym poziomie niż w części 3, czy też każdą misję da się przejść na jedno kopyto, rzucając kamień dla odciągnięcia uwagi, a jak cię wykryją to odbiegasz na 50m i załatwione, intruza nie było?

#sniperelite #sniper #ps4
  • 5
  • Odpowiedz
@advert: trudno mi porównać bo dawno temu grałem, ale generalnie w 4 przeciwnicy chodza po niewidzialnych trasach, raczej są przewidywalni, ale teren jest wiekszy i to otwiera wiecej opcji i daje frajdy. Lepsze mapy robią robote, AI obstawiam ze sie niewiele zmieniło.
  • Odpowiedz
@rtone: dzięki, szkoda trochę. ja wiem, że to nie jest gra AAA, ale wydaje mi się, że sensowne skrypty NPC w grze typu skradanka są kluczowe.
Ale pewnie łyknę jak będzie znów na promocji.
  • Odpowiedz
@advert: Szczerze mówiąc mi to pasuje do konwencji, ala Hitman, albo Commandos. Zauważyłem że np mapy są tak projektowane, że masz jakiś wysoki punkt, ewidentnie dla snajpera, ale wrogowie chodzą tak że tutaj się przez 10 sekund pojawia głowa czyjaś tam jeden oficer staje na chwile i idzie dalej itp, ewidentnie każdy na szynach, przynajmniej jak nie mają alarmu.

Będzie regularnie na promce bo była w plusie.
  • Odpowiedz
@advert: Pamiętam że byłem miło zaskoczony AI (w sumie skryptami bo ai to za dużo powiedziane) ale nie pamiętam czy to była 3 czy 4 (grałem jedna za drugą). Na przykład zabijasz szwaba po cichu na uboczu to po jakimś czasie jego "koledzy" zaczynają się niepokoić czemu "Hans" nie wraca z patrolu :D
  • Odpowiedz
Na przykład zabijasz szwaba po cichu na uboczu to po jakimś czasie jego "koledzy" zaczynają się niepokoić czemu "Hans" nie wraca z patrolu :D


@ebson: ooo, to musiała być czwórka, bo w trójce na pewno tak nie ma, super.
  • Odpowiedz