Wpis z mikrobloga

#postojowe #student #tarczaantykryzysowa

Dzwoniąc dziś na infolinie dowiedziałam się, że student nie może złożyć wniosku elektronicznie, ponieważ nie jest „ubezpieczonym” i tylko papierowo mogę złożyć kolejny wniosek. Wcześniej dzwoniłam już kilka razy do ZUSu i nikt nie podał takiej informacji. Po czym dowiaduje się, ze osoba ze statusem ucznia złożyła elektronicznie. Studenci jak to z nami jest?!
  • 15
  • Odpowiedz
@ketiow: Osobista wizyta nic nie da. Byłem dzisiaj w Łódzkim i podobno starają się, żeby wszystkie wnioski zrobić do 29 maja i żeby pieniądze przyszły do końca miesiąca. Jeśli wcześniej miałeś jakąkolwiek umowę o prace to spokojnie możesz wysłać wniosek za pomocą PUE (tak tez zrobiłem mimo ze nawet pierwsze świadczenie nie przyszło)
  • Odpowiedz
@ketiow: Nawet w ZUSie mówią różnie - złożyłem po tym jak kobitka na infolinii tarczy powiedziała żebym i tak złożył wniosek. Wiec złożyłem i sobie i swojemu Różowemu Paskowi
  • Odpowiedz
  • 0
Ja niestety nie mogę złożyć, bo wyskakuje komunikat „ nie ma mocodawcy dla podanych danych” czekam 2 miesiące już, od 2 tygodni wiem od gościa, który bezpośrednio rozpatrzył mój wniosek ze u nich jest pozytywny i ZREALIZOWANY. A kasy od tych 2 tygodni nie widzę.
  • Odpowiedz
@pasia_elo: jeśli mowisz o wniosku o kontynuacje postojowego (drugi wniosek), który składasz samodzielnie i jesteś studentem który nigdy nie płacił składek to nie masz "konta" w systemie zusu i musisz wypełnić wniosek papierowo i np. wrzucić do skrzynki w siedzibie zusu. ja tak zrobiłem i nadal czekam (na pierwsze świadczenie)
  • Odpowiedz