Wpis z mikrobloga

Kupowanie samochodu w Polsce to jedno wielkie XD

Oględziny BMW E63 650i z USA na zlecenie klienta - prawdziwa "perełka", wg opisu "sprawny technicznie". Informacje które uzyskał kupujący telefonicznie: " "zderzak pęknięty, gruszki z wydechu wycięte, poza tym wszystko sprawne, wsiadać i jeździć".

A teraz rzeczywistość (bardzo pobieżnie, można pisać w nieskończoność):
- ślady naprawy lakierniczej przedniej części samochodu: obu błotników przednich, maski oraz tylnej klapy
- przedni jak i tylny zderzak w fatalnym, stanie
- jakość prac lakierniczych na bardzo niskim poziomie
- brak kamery Night Vision
- brak osłony pod silnik
- przełamanie na masce w oznaczonym na zdjęciu miejscu
- opony przód Yokohama 245/40 R19 z 2016 roku, bieżnik pomimo ok 5mm w fatalnym stanie
- uszkodzenia rantów felg
- uszkodzone podszybie
- brak uszczelek szyb czołowej i tylnej
- pęknięte klosze reflektorów przednich
- nie działa system dostępu komfortowego
- nie działają rygle w drzwiach (nawet podczas otwierania klamką od wewnątrz)
- uszkodzone składanie lusterka lewego
- nie działa szyberdach
- uszkodzony amortyzator prawy przód
- przesunięcie mocowania kolumny Mcphersona na kielichach
- wyciek z układu Dynamic Drive
- brak końcowych tłumików
- liczne uszkodzenia osłon od spodu
- uszkodzone mechanicznie światło STOP z tyłu
- USZKODZONE USZCZELNIACZE ZAWOROWE
- wyciek z uszczelek pokrywy zaworów
- wyciek ze zbiorniczka płynu wspomagania
- wyciek z uszczelki miski olejowej
- brak osłony pod silnik
- zapocenia na przewodach olejowych
- ślady dolewania oleju wokół korka
- wnętrze zniszczone
- liczne ślady użytkowania na skórze
- nie działa składanie fotela pasażera
- nie działa klimatyzacja
- deska rozdzielcza nie przylega do słupka A ze strony lewej
- przycisk start/stop nie przylega do deski rozdzielczej
- błędy układu Airbag
- błąd oświetlenia tablice
- błąd światła cofania
- błąd światła przeciwmgielnego
- błąd akumulatora
- błąd night vision
- błąd PDC
- błąd skrętnych xenonów
- błąd zaworu wodnego
- wypadanie zapłonu na cylindrze 8
- nierówna praca silnika
Jazda próbna nie odbyła się, nie świadczymy usług kaskaderskich

link do wpisu na FB https://www.facebook.com/bimmercheck/posts/3934301866642653
cena to 35k zł + opłaty akcyzy
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-650-lci-4-8i-367km-model-2008r-shadow-line-hud-ID6D2lF5.html#d0f16a56c6
#samochodyzusa #samochody #motoryzacja #heheszki #polska #bmw #mirekhandlarz #januszebiznesu #c-------y
Janusz_Hazardu - Kupowanie samochodu w Polsce to jedno wielkie XD 
 Oględziny BMW E63...

źródło: comment_1590148196PAqOCFvLoDzQoLpqX7WEJM.jpg

Pobierz
  • 83
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ja dobrze widzę że ktoś chciał zamontować wygięty amortyzator więc porozwiercał otwory w kielichu żeby pasowało? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


@CzeXD: w bmw otwory w kielichach to "łezki" bo reguluje się na nich kąt pochylenia koła przy geometrii zawieszenia
  • Odpowiedz
@Janusz_Hazardu: wydaje mi się, że to na zdjęciu to nic nadzwyczajnego bo np. w e46 regulowało się tym geometrię zawieszenia - chyba "kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy" albo jakoś tak xD. Pin na amortyzatorze można było usunąć i regulować jego położenie w otworach, które były łezkami (jajo). Jest to rozwiązanie fabryczne i w TIS opisana jest procedura regulacji.
bylemzielonko - @JanuszHazardu: wydaje mi się, że to na zdjęciu to nic nadzwyczajnego...

źródło: comment_1590170247oG970xCrdrPfzBwrDoyeFW.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Janusz_Hazardu: K---a to moje już 16 letnie Volvo lepiej jest utrzymane i w życiu bym nie pojechałbym na takich oponach... Musiało być mocno na odchodne u---------e na kostce auto, bo ona mocno wyrywa gumę z opony
  • Odpowiedz
ślady naprawy lakierniczej przedniej części samochodu: obu błotników przednich, maski oraz tylnej klapy


@Janusz_Hazardu: Przecież to auto z USA, logiczne że sprowadza się rozbite mocniej lub mniej bo inaczej by się to nikomu nie opłacało. Kupując auto z USA i szukając bezwypadka to tak jak iść do burdelu szukać dziewicy.
  • Odpowiedz
@Janusz_Hazardu właśnie dlatego jest różnica pomiędzy handlarzem a kimś kto prywatnie bierze auto. 1.5 roku temu kupiłem Lexusa po przetarciu i auto zostało naprawione co do cala jak powinno się to robić. Cena jest dosyć wysoka sprzedaży ale przynajmniej nikt mi nie zarzuci że coś nie tak jest. Są też takie same Lexy po 5-10k taniej od ludzi którzy handlują tymi autami. Po pierwsze były dużo mocniej rozwalone, a druga sprawa
  • Odpowiedz
@Janusz_Hazardu: Taka oczywista, choć jak widać nieoczywista informacja: na zachodzie samochody są droższe niż w Polsce. Jeśli ktoś sprowadza samochód do Polski i sprzedaje taniej niż te jeżdżące po Polsce od nowości to jest to samochód, który nie nadawał się już do jazdy na zachodzie.
  • Odpowiedz
@Polanin: To porównaj sobie salonowe ceny np. audi a4 (weź pod uwagę silniki i wyposażenie bo na zachód nie robią takich golasów) w Polsce i USA albo golfa GTI.

Jeśli ktoś sprowadza samochód do Polski i sprzedaje taniej niż te jeżdżące po Polsce od nowości to jest to samochód, który nie nadawał się już do jazdy na zachodzie.


Żebyś miał chociaż odrobinę pojęcia jak działają ichnie ubezpieczalnie to byś nie
  • Odpowiedz