Wpis z mikrobloga

Panowie jakie jest najlepsze miejsce na puszczenie wężyka od scotoilera? Jak kupiłem moto było w połowie tylnej zębatki na rant łańcucha ale jakoś mnie to nie przekonuje. Czy nie lepiej tuż przed samą tylną zębatką tak aby skapywało na sam środek łańcucha?

#motocykle #pytanie
  • 19
@Delfin17 nie. Najlepiej tak jak było, u mnie te "wąsy" dotykają koła zębatego, a siła odśrodkowa pcha olej na łańcuch w miejsce oringow. Łańcuch nie ma być smarowany dla poślizgu tylko dla uszczelnienia oringow.
@Man_of_Gx: Podwójna dysza jest do dokupienia ale czytałem opinie, że niczego tak na prawdę nie zmienia. Olej jest na tyle rzadki, że migruje po całym łańcuchu. U mnie też jak sprawdzam, to łańcuch jest cały wilgotny (mam pojedynczą dyszę).
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Delfin17: ja zamontowałem i teraz żałuję lepiej samemu smarować bo cały moto uwalony olejem do następnego moto na pewno już nie będę instalował
@Pepegus: Za duży przepływ ustawiłeś. Czasem pojawiają mi się drobne kropelki oleju od strony łańcucha jednak oryginalny scottoil jest na tyle rzadki, że schodzi to prawie samo.

A do zakupu olejarki skłonił mnie widok, jak poniżej. Cała ta przestrzeń była zawalona takim syfem. Jedyna wolna przestrzeń pod deklem była nad łańcuchem. To już chyba lepiej w ogóle nie smarować.
Zdupystrzelec - @Pepegus: Za duży przepływ ustawiłeś. Czasem pojawiają mi się drobne ...

źródło: comment_1589541095RhGXlAe6uZYyI9RvOOXhVg.jpg

Pobierz
@Z_dupy_strzelec:wszystko zależy jak się jeździ jak jeżdżę spokojnie to nie leci wcale a jak wkręcam na wyższe obroty to leje za mocno,ciągle kombinuje żeby to wystroić dobrze ale nie daje rady dla tego nie polecam
@Pepegus

@Z_dupy_strzelec

Panowie wszystko było okej ale po dłuższej jeździe na drugi dzień w garażu zobaczyłem plamę pod motocyklem. Zleciał mi caly olej ze zbiorniczka, czy znacie może potencjalne przyczyny? Olejarka ustawiona na "3" bieg
@Delfin17: Ustawienie olejarki nie ma znaczenia bo na postoju olej ma być całkowicie zamknięty zaworkiem podciśnieniowym. Musiałeś go źle złożyć.
Wymieniałeś jakieś o-ringi w środku? Zgaduję, że włożyłeś jakiś o-ring "tylko" trochę za duży i to wystarczyło, żeby mechanizm zablokował się w pozycji otwartej. Albo trochę za mały i teraz nie trzyma.
Pamiętaj, że zawór składa się z dwóch części: sterującej i właściwego zaworu. Obie są tak samo ważne i w
@Z_dupy_strzelec Właśnie nie udało mi się otworzyć tej olejarki, a niee chciałem szarpać na siłę więc tam w środku nic nie zmieniałem. Warto dodać że jeździłem tak około tygodnia i zdarzyło się to dopiero wczoraj po zrobieniu ok 200km ciągiem.
Czy ta olejarka jest rozbieralna?