Wpis z mikrobloga

Ktoś może coś powiedzieć o serwisie #samsung do monitorów?

Mam model, który trochę mnie kosztował i po trochę ponad 24 miesiącach zaczął się sypać (w sumie podziwiam inżynierię typu działaj do gwarancji i ani dnia dłużej).

Według karty gwarancyjnej w pudełku gwarancja na monitory LCD wynosi 36 miesięcy ale na stronie jest "nowa" klauzula, że dotyczy to tylko monitorów sprzedanych przed 2016, więc nie wiem czy jest sens iść z tym do serwisu gdzie i tak pewnie za naprawę naliczą ~50-70% ceny monitora za nowy panel.
  • 5
@brakloginuf: Generalnie od nowości miał problem ze startem na zimno, gdzie pierwsze 2-3 minuty po włączeniu wyświetlał totalne mozaiki.

Nie było to dla mnie problemem do czasu jak kilka dni temu nie "umartwił" w trakcie pracy całej kolumny pikseli w pionie i tak już mu zostało.
@Rafau187: Chyba tak będe musiał zrobić bo w obsłudze klienta już mi powiedzieli że są 24 miesiące i basta.
Tylko na kogo się powoływać, rzecznika praw konsumenta?

Cena monitora nie była (jak dla mnie) mała i prawdę mówiąc kpina, żeby był obliczony na działanie do gwarancji i ani dnia dłużej.