Aktywne Wpisy

Hugolina +10
#niebieskiepaski
Podoba mi się jeden kolega taki. Znamy się z kursu tańca, grywamy w planszówki. To jest dosyć specyficzny typ człowieka, raczej niezbyt umie w relacje z kobietami. Ale mi się podoba :3 Problem tylko że on mnie olewa tzn. trzyma mnie na dystans, mam wrażenie że męczy go gdy jesteśmy sam na sam (w sensie bywamy sam na sam bo dość często wracamy razem tramwajem przez pół miasta to
Podoba mi się jeden kolega taki. Znamy się z kursu tańca, grywamy w planszówki. To jest dosyć specyficzny typ człowieka, raczej niezbyt umie w relacje z kobietami. Ale mi się podoba :3 Problem tylko że on mnie olewa tzn. trzyma mnie na dystans, mam wrażenie że męczy go gdy jesteśmy sam na sam (w sensie bywamy sam na sam bo dość często wracamy razem tramwajem przez pół miasta to

Wrrronika +156
Mieszkam w wynajmowanym mieszkaniu w czesci piwnicznej
Przez jakies 2 miesiace mialam szczury
Teraz mam ptsd
Nie dzialaly zywolapki [miesiac probowalam. Wlacznie tez z tym by chowac jedzenie i nigdy nie trzymac smieci w domu, by po prostu wyniosly sie z braku zywnosci], nie dzialaly pulapki
Przez jakies 2 miesiace mialam szczury
Teraz mam ptsd
Nie dzialaly zywolapki [miesiac probowalam. Wlacznie tez z tym by chowac jedzenie i nigdy nie trzymac smieci w domu, by po prostu wyniosly sie z braku zywnosci], nie dzialaly pulapki





Oparty jest o program studiów inżynierskich z nastawieniem na organizację komputerów. Składa się z 11 lekcji:
1. W pierwszej lekcji użytkownik określa prawdziwość zdań i na ich przykładzie poznaje podstawowe operacje logiczne.
2. Następnie wykorzystuje nabytą wcześniej wiedzę do obsługi maszyny, sterowanej bramkami elektronicznymi.
3. W kolejnej lekcji poznajemy bardziej złożone układy scalone.
4. Posiadłszy podstawową wiedzę o elementarnych układach cyfrowych, przychodzi czas na liczby dwójkowe. Dzięki tej lekcji zamiana liczb dziesiętnych na binarne i na odwrót nie sprawi żadnych problemów.
5. Z solidną podbudową teoretyczną przystępujemy do pisania pierwszych programów - sterujemy zapalaniem lampek w maszynie.
6. To pierwsza trudna, złożona lekcja: piszemy programy asemblerowe w języku maszynowym. Zobaczymy jak procesor wykonuje rozkazy, jak trzymane są dane w pamięci, poznamy podstawowe instrukcje procesora.
7. W języku C napiszemy proste programy liczące oraz zobaczymy, jak programy wysokiego poziomu tłumaczone są na język instrukcji procesora.
8. W lekcji programowania obiektowego będziemy programować robota, który musi przemierzać planszę usianą pułapkami.
9. W lekcji grafiki komputerowej dowiesz się, jak trzymane są w pamięci obrazy, napiszesz programy stawiające piksele, rysujące linie i zrozumiesz, dlaczego matematyka jest tak ważna w informatyce. Przećwiczymy także wyznaczanie kolorów i skompresujemy obrazek algorytmem RLE.
10. Lekcja poglądowa na temat pracy urządzeń peryferyjnych.
11. W ostatniej lekcji poznajemy system operacyjny Linux. Do wykonania mamy kilkadziesiąt zadań, pogrupowanych w sekcje tematyczne.
Zainteresowanych zapraszam na stronę programu:
https://store.steampowered.com/app/1299150/Informatyka__zrozum_i_zaprogramuj_komputer/
#naukaprogramowania #reminiscencjetworcysystemow #programowanie
źródło: comment_15892153004iqgg9T6PPdBgDguzT7LWq.jpg
Pobierz