Aktywne Wpisy
AlienFromWenus +14
Jak trzeba mieć zryty beret by wymagać dziewictwa od kobiety?
Odrzucenie każdej nie-dziewicy to zabranianie młodym kobietom bycia szczęśliwą, zakochaną, korzystania z życia i popełniania błędów.
Co innego szlauf mający 30 bolców w rok, a co innego dziewczyna która po prostu była w kilku związkach ale nie wypaliło.
Jeśli komuś nawet druga opcja przeszkadza to musi to być osoba strasznie zakompleksiona i zawistna oraz pozbawiona emocji, logiki, człowieczeństwa.
Znam prawiczków, którym nie
Odrzucenie każdej nie-dziewicy to zabranianie młodym kobietom bycia szczęśliwą, zakochaną, korzystania z życia i popełniania błędów.
Co innego szlauf mający 30 bolców w rok, a co innego dziewczyna która po prostu była w kilku związkach ale nie wypaliło.
Jeśli komuś nawet druga opcja przeszkadza to musi to być osoba strasznie zakompleksiona i zawistna oraz pozbawiona emocji, logiki, człowieczeństwa.
Znam prawiczków, którym nie
kontodlabeki +81
chłop doda zdjecie klaty: ok
ja dałam kawałek kolana i to ubranego i jestem atencyjnym szonem, eh wykopki co mam powiedzieć, żałośni jesteście ogółem
ja dałam kawałek kolana i to ubranego i jestem atencyjnym szonem, eh wykopki co mam powiedzieć, żałośni jesteście ogółem
Oparty jest o program studiów inżynierskich z nastawieniem na organizację komputerów. Składa się z 11 lekcji:
1. W pierwszej lekcji użytkownik określa prawdziwość zdań i na ich przykładzie poznaje podstawowe operacje logiczne.
2. Następnie wykorzystuje nabytą wcześniej wiedzę do obsługi maszyny, sterowanej bramkami elektronicznymi.
3. W kolejnej lekcji poznajemy bardziej złożone układy scalone.
4. Posiadłszy podstawową wiedzę o elementarnych układach cyfrowych, przychodzi czas na liczby dwójkowe. Dzięki tej lekcji zamiana liczb dziesiętnych na binarne i na odwrót nie sprawi żadnych problemów.
5. Z solidną podbudową teoretyczną przystępujemy do pisania pierwszych programów - sterujemy zapalaniem lampek w maszynie.
6. To pierwsza trudna, złożona lekcja: piszemy programy asemblerowe w języku maszynowym. Zobaczymy jak procesor wykonuje rozkazy, jak trzymane są dane w pamięci, poznamy podstawowe instrukcje procesora.
7. W języku C napiszemy proste programy liczące oraz zobaczymy, jak programy wysokiego poziomu tłumaczone są na język instrukcji procesora.
8. W lekcji programowania obiektowego będziemy programować robota, który musi przemierzać planszę usianą pułapkami.
9. W lekcji grafiki komputerowej dowiesz się, jak trzymane są w pamięci obrazy, napiszesz programy stawiające piksele, rysujące linie i zrozumiesz, dlaczego matematyka jest tak ważna w informatyce. Przećwiczymy także wyznaczanie kolorów i skompresujemy obrazek algorytmem RLE.
10. Lekcja poglądowa na temat pracy urządzeń peryferyjnych.
11. W ostatniej lekcji poznajemy system operacyjny Linux. Do wykonania mamy kilkadziesiąt zadań, pogrupowanych w sekcje tematyczne.
Zainteresowanych zapraszam na stronę programu:
https://store.steampowered.com/app/1299150/Informatyka__zrozum_i_zaprogramuj_komputer/
#naukaprogramowania #reminiscencjetworcysystemow #programowanie