Wpis z mikrobloga

Cześć Studenci!( ͡º ͜ʖ͡º)

Chociaż studiuję najbardziej prestiżowy kierunek studiów świata, to trochę mi się nudzi i szukam innego ciekawego kierunku. Co moglibyście polecić z kierunków humanistycznych/ekonomicznych jako uzupełnienie medycyny?

Myślałem nad zaocznym prawem, stosunkami międzynarodowymi lub prawem międzynarodowym. Mam wyjątkowe zdolności oratorskie, więc chciałbym kiedyś działać w polityce. Co byście polecili?

#pytanie #studbaza #prawo #studbaza
źródło: comment_1588856879jITWQPkiKhZPWESmQyY41j.jpg

Waszym zdaniem warto

  • Studiować prawo zaocznie 22.7% (10)
  • Nie warto prawa wogole 77.3% (34)

Oddanych głosów: 44

  • 23
@jmuhha: student prawa here, 2 rok, nie warto <3. Trzeba było się majmy uczyć (). Jak już, to polecam jakąś ekonomię lub historię (osobiście jestem pasjonatem historii, więc dlatego polecam ( )
Wyzywanie się na studentach, ciężko cokolwiek załatwić, specjalne #!$%@? ludzi, brak merytorycznych wykładów (finalnie słyszysz teksty typu, że powinnaś juz wszystko umieć - skąd niby #!$%@?...) i atrakcje typu "zapomniałem wpisać ocen, więc nie podjedziecie do egzaminu, ale #!$%@?, i co nam Pan zrobisz", brak kreatywności - ten kierunek zabija mózg
Podobno była u nas akcja, że ktoś zdawał przed komisją (i zdał), po czym go specjalnie #!$%@? na następnym roku (). Generalnie patologia. Po ukończeniu tych studiów, myślę o infie na wsb bądź o mechanice i budowie maszyn na pwrze, oczywiście zaocznie
@jmuhha Prawo nic Ci nie da. Rynek jest już przesycony prawnikami, radcami i adwokatami i poza Warszawą ciężko o cokolwiek jeśli nie masz solidnych pleców albo bagażu doświadczenia i umiejętności które te plecy potrafią zastąpić.
@Niebieski_mazak: technicznych umiejętności prawnych (tak to nazwę) też nie nabędzie. To może zdobyć podczas pracy lub praktyk. Koniec końców działasz tylko w jednej dziedzinie prawnej =.= na stacjonarnych nie masz na to czasu aż trzy lata, nóż dopiero na 4 i 5