Wpis z mikrobloga

Retarding 2.0 AB Rozdzial 3 i orczych przygod ciag dalszy

Jak zwykle zanim zaczniemy epicka przygode w miejscach ktore wywoluja odruch wymiotny odwolam sie kolejnych hmmm "zastrzezen" wobec moich wypocin. Ja nie bronie nikomu dobrze sie bawic grajac w returninga. Ba mod bedzie sie bardzo podobac ludziom ktorzy lubia min max i typowa #!$%@? potworow jak w hack and slashach, zbierajac w miedzyczasie kazda malutka pierdułke ktora zwiekszy chociaz 1 statystyke o +1. Druga rzecza do jakiej sie tez odwolam jest "czemu sie #!$%@? do takich pierdół jak #!$%@? soundtrack skoro mod jest darmowy bla bla bla" i tak dalej, wiecie o co chodzi. Tak, mod jest darmowy, czesc i chwala braciom Rosjanom. Caly problem tutaj polega na #!$%@? community ktore uwaza tego moda za dzielo boga, peak moddingu, najlepsza modyfikacje EVA, albo nieco bardziej hardkorowo, za OFICJALNE DLC (XDDDDDDDDDDDDDDDDD). Wiec jesli ludzie twierdza, ze Returning jest peakiem moddingu to ja go bede pod tym wzgledem ocenial. Nie bede go ocenial jak moda jakiegos macka ktory podmienil sobie tekstury w gomanie.

A teraz czas na przygode ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Swiatynia Sniacego

Na poczatek w ramach przypomnienia: W swiatyni sniacego zagniezdzilo sie wielkie zlo, POTEZNY nekromanta Bogdan. Mistrz Caloma, ktory go wyslal w swiat, zeby robil losowe eksperymenty na czlonkach bractwa? Calom, uczen Bogdana, lecz nowy mistrz poteznego Haniara Slepega. Haniar Slepy,uczen Caloma, lecz mistrz najbardziej elitarnego bractwa mordercow w varancie i w ogole w swiecie gothica ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ale idzmy dalej w swiat logiki badz jego braku. Jak wszyscy wiemy czas od wygnania sniacego a rozpoczecie gothica 2 to 30 dni. Bezimienny 29 dnia ciagle lezal pod gruzami w swiatyni. Teraz TLDR tego watku w returningu: Orkowie wyczuli ze w swiatyni sniacego ponownie zagniezdzilo zlo (nekromanta) i zapieczetowali wejscie do swiatyni. Nekromanta ma na celu ponowne przywolanie sniacego, do tego chce nas zabic w pakiecie bo wiadomo, kazdy zly o nas slyszal i chce nas zamordowac ku chwale beliara. Wiec mozemy zalozyc, ze gdyby znalazl nasze cialo w swiatyni KTORE LEZALO DOSLOWNIE W KOMNACIE SNIACEGO to by nas dobil. Dodatkowo sam nekromanta nosi Uriziela, wiec trzeba zalozyc logicznie, ze go znalazl DOPIERO po naszej teleportacji do Khorinis. Co nam daje logiczna konkluzje, ze nekromanta ktorego GLOWNYM CELEM jest przyzwanie sniacego, przez prawie 30 dni nie wpadl na to, zeby isc do GLOWNEJ #!$%@? KOMNATY. Im bardziej myslimy o tym wszystkim tym bardziej jest to nielogiczne. Jesli sie zagniezdzil w swiatyni i orkowie to wyczuli, to musialo to miec miejsce dopiero po podniesieniu uriziela i rozpoczecia ponownego przyzywania sniacego. Jesli dodamy 1+1 to wychodzi na to, ze cala te #!$%@? akcja, oczyszczenie swiatyni,podniesienie uriziela,wyczucie zla,rozpoczecie przyzywania bla bla bla, wszystko to naraz odbylo sie czasie krotszym niz 24 godziny XDDDDDDDDDDDDD.



Ale przejdzmy juz do boskiego gameplayu.

Roznica swiatyni sniacego wzgledem logiki w wersji 2.0 i AB jest wielka. Miedzy innymi wersja 2.0 udaje, ze swiatynia sie nie zawalila w ogole, a AB udaje, ze troche wie o tym, ze sie zawalila. W skrocie 2.0 ma #!$%@? w to, i nie zmienila nic w swiatyni sniacego a AB dodalo kosmetyczne "smaczki" i "easter eggi"(bo inaczej tego nie nazwe) dla weteranow ktorzy znaja lore zmieniajac troche swiatynie pokazujac, ze sie TROCHE jednak zawalila ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ale prawdziwa jazda bez trzymanki sie zaraz zacznie. Najpierw jednak na szybko, tak jak w G1 naszym celem tutaj jest dostanie sie do komnaty sniacego, tyle. Teraz czas na pokaz znajomosci lore i boskiego story tellingu rosjan w wersji 2.0. Tak jak w AB mamy po prostu sie przebic przez moby do komnaty z zagadka na koncu, tak w 2.0 MAMY PO RAZ KOLEJNY ZABIC 5 ORKOWYCH NIEUMARLYCH SZAMANOW I ZEBRAC ICH SZTYLETY, zagadki na koncu nie ma i zeby isc dalej mamy, tak jak w G1, wbic sztylety w otwory zeby sie krata otworzyla XDDDDDDDDDDDDDDD. Nie pamietam, czy nazywali sie tak samo, ale biorac pod uwage, ze dialogi z nimi bylo doslownie takie same jak w G1 to stwierdzam, ze tak ( ͡° ͜ʖ ͡°). Swietny pomsyl #!$%@? rosjanie, zrobmy doslownie kopiuj wklej po raz kolejny z gothica 1. Nie obchodzi mnie ,ze w AB to naprawiono, bo ktos #!$%@? przed AB nie wpadl na to, ze ten pomysl jest #!$%@?. Oni musieli na to popatrzyc i stwierdzic przed soba ZE TO SWIETNY POMYSL. Ale teraz przejdzmy do poteznego nekromanty Bogdana, bossa w swiatyni. Walka na wersjach tez jest zmieniona. W 2.0 mamy do czynienia z mechanika ktora kazdy kocha. Walcz z bossem, zbij mu 20% hp, boss idzie w stan "invicible" i przyzywa w #!$%@? addow, zabij addy, powtorz sekwencje 5 razy. Gdzie w AB walka jest troche inna, i jak to bywa w returningu, rosjanie popuscili nam po raz kolejny swojej weny tworczej. Otorz Bogdan teleportuje nas na arene, ktora magicznym zbiegiem okolicznosci jest GROBOWCEM URIZIELA. Tak, grobowiec uriziela jest w swiatyni sniacego. Walka wyglada tak, ze nasyla na nas swoich 2 losowych przydupasow i castuje jakies gowno zaklecia w czasie jak ich tluczemy. Potem walczymy z nim i jakos idzie. Nie pamietam, czy on mial w swoim arsenale "losowe AOE z dupy one shocik", ale biorac pod uwage, ze walka z nim mnie nie #!$%@? za bardzo to stwierdzam, ze nie. Brawo rosjanie. I tak oto zabilismy jakiegos losowego nekromante ktory niby byl jednym z najpoterzniejszych na swiecie. Jeszcze zanim zdechl to walnal tekstem ,ze jego smierc OCZYWISCIE nic nie zmieni i rytulal przywolania i tak sie odbedzie bez nikogo i elo.

World of warcraft tylko taki troche gorszy aka #!$%@?

Gdy wrocimy do Thralla, wodza orkow z wiesciami, ze zabilismy WIELKIE ZUO w swiatyni,ten z wielkiego groznego lidera orkow ktory ma #!$%@? w ludzi, staje sie naszym najlepszym ziomeczkiem. Lubi nas tak bardzo, ze zleca nam solowe zabicie wielkiego demona Mannorotha.. znaczy sie losowego smoka "demona" ktory ma jakies imie ale juz zapomnialem tak nudny ten watek jest. Czemu nazywam go Mannorothem? Bo jak pisalem wczesniej, ten caly watek jest kopiuj wklej z warcrafta. Orkowie wypili krew demona w zamian za moc, ten ich zniewolil bla bla, zabij demona ktory jest smokiem, tak w TLDR wyglada ten watek. Wiec jak posluszny pies wyruszamy przez portal w orkowej miescie do zakazanej krainy o nazwie KALIMDOR XDDDDDDDDDDDD.

No i co by tu o niej powiedziec, jest to #!$%@? kawalek khorinis (sloneczny krag do piramid) z jakiegos moda. Widac to az za dobrze, bo tak na oko blisko 70% terenow jest niewykorzystanych. Ot wjebmy potwory tam gdzie wiemy co dodac. Nawet nie chce mi sie o niej nic pisac, nienawidze tej lokacji, moja 2 najbardziej znienawidzona. Nie dlatego, ze jest jakos mega trudna. Jej watek jest denny i na kazdym kroku czulem, ze sie fizycznie zmuszam do zadania sobie psychicznego cierpienia. Wiec tutaj bedzie wyjatkowo krotko. Jeszcze dodam, ze jest tutaj 2 #!$%@? lokacja miasto nieumarlych ktore jest domem czarnego maga z jaktylu.

Po wyjsciu z portalu dostajemy na morde insta aggro od 2 elitarnych jaszczuroludzi. Generalnie wszystko tutaj to jakies #!$%@? elitarne cos, eliratne szkielety orkow, elitarne szkielety magow elitarny rak mozgu etc. Dalej po lewej mamy jaskini z ludzmi i mase dialogow na 250 slow co tylko sprawia, ze oczywiscie jeszcze bardziej sie wczuwamy w modyfikacje. Czujac bol i cierpienie tych biednych randomow z ich pieknie napisanymi dialogami tworcy daja nam dodatkowa motywacje zeby zabic poteznego demona. ALE, zeby go zabic trzeba go przyzwac #!$%@? po calej krainie i zbierajac jakis szajs. Naprawde nie chce sie rozpisywac, poprzednio zartowalem z PTSD ale tym razem jest ono prawdziwe. Ta lokacja swoja nuda uszkodzila mi na stale psychike, wiec przejdzmy do walki ze smokiem. Zeby nie bylo, zanim z nim zawalczymy to typ wali do nas tekstami smauga z hobbita wiec dla kogos kto kocha wowa i hobbita to bedzie swietny crossover ( ͡° ͜ʖ ͡°). Walka z nim polega na strzelaniu ze spacjalnej "swietej" kuszy ktora wczesniej znalezlismy #!$%@? po calej krainie bez sensu. Zabicie go innymi sposobami tez jest mozliwe, ale jednak ta kusza to duze ulatwienie dla postaci KTORA POTRAFI SIE NIA POSLUGIWAC. Tworcy nie pomysleli, ze nasza postac moze nie byc kusznikiem. Smok oczywiscie w skrocie #!$%@? ogniem, ma aoe z dupy, i oczywiscie LECZY SIE. Nie wiem jak z nim walczyc na melee range. Swoja walke z nim stoczylem jako nekro, summony nie byly pomocne bo zdychaly od razu. Walka polegala na rolowaniu jego pociskow i wykorzystywaniu malutkich okienek w jego atakach na uzupelnienie many.

I tak oto konczymy robienie za orczego psa. Czy cos sie zmienia w orkach po smierci smoka ktorzy rzekomo byli zniewoleni przez jego krew? ABSOLUTNIE NIC. Za to dobre wiesci sa takie, ze przez dlugi czas nie powrocimy do miasta orkow i jak prawdziwy returningowy gamer mozemy odznaczyc kolejna rzecz na liscie rzeczy do zrobienia, bo zadaniami tego nie nazwe. W kolejnym odcinku udamy sie na uwielbiana przez wszystkich pustynie adanosa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gothic #returning
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Vezz: #!$%@? pustynia adanosa XDDD

Szkoda że w AB nie grałeś tam po tej zajebistej lokacji dodali jeszcze lepszą koszmar kruka chyba tylko po to żeby #!$%@?ć jeszcze bardziej ludzi którzy grają w ten majstersztyk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Euronymouass: Nie chodzi o to ,ze teraz jakas nie znosna jest sama w sobie. To ja nie potrafilem jej wytrzymac. Nudna jak flaki z olejem, dialogi z NPC na 250 slow, doslownie ci sami przeciwnicy ktorych sie tluklo do tej pory, masa backtrackingu, szkielety, nudna paleta kolorow. To wszystko sprawilo, ze jak tylko pomysle o tej lokacji to mi sie rzygac chce. Wolalbym juz 10x przejsc koszmar kruka niz doline
  • Odpowiedz
@Vezz: z kuszą w ogóle śmieszna sprawa bo nie można jej ulepszyć jeśli zrobiło się wątek opiekunów, albo odda się czarną rudę na broń dla wodza orków (z tym drugim nie jestem pewny, ale mi to zablokowało bo nigdzie jej nie mogłem znaleźć).
  • Odpowiedz
@Vezz:
Tylko nie pustynia Adanosa toż to najgorsze gówno jakie może być przez 5 h zapieprzasz po pustyni z odpaloną solucją bo bez niej się nie da przejść gry gubisz się wielokrotnie gdzie już zdobyłeś jakiś szajs potrzebny do ukończenia wątku absolutna pustka gdzie nie żadnych npc.
Sam teraz gram w R 2.0 AB magiem wody na łatwym poziomie i ogólnie gra wygląda tak że biję niemalże wszystkich czarami lodowymi
  • Odpowiedz