Wpis z mikrobloga

@alcherix_1: Ja zwykle robię tak:
- koszę parę drzewek i trawę, żeby mieć nasionka
- robię sobie jaskinię z drzwiami, w środku jakaś skrzynka, stół do craftingu i piec
- w piecu od razu przepalam trochę drewna, żeby był węgiel na pochodnie jeśli go do tej pory nie znalazłem
- gdzieś obok mała farma pszenicy, żeby żarcie było
- no i kopię w tej jaskini od razu schodki w dół

Jak
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@alcherix_1: Przede wszystkim to się nie spinaj xD
Graj sobie swoim tempem, samemu wyznaczaj sobie cele(niekoniecznie ukierunkowane na "rozwój postaci") i nigdzie się nie śpiesz. Jak od razu się wykoksisz, zabijasz smoka i obejrzysz napisy końcowe*, to zaraz ci się znudzi. To nie jest gra na takie podejście.

@Zwanek: Napisy końcowe są fajne xD Mi się właśnie ten element RPG podobał, przeciez robienie tego to nie jest obowiązek i z tego co widze na tym tagu to mało kto to robił.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Passer93: Nie jest obowiązek, ale jednak sugeruje sposób podejścia do gry. Wielu ludzi się odbijaja od gry po ubiciu smoka nie dlatego, że on tam jest, tylko dlatego że jest on prezentowany jako cel ostateczny. W 100% sandboxie nie powinno czegoś takiego być.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@alcherix_1: współpraca, robicie jak najwięcej wspólnie. Wspólna chata, magazyn, enchant itp. nie opłaca się na początku robić tego na własną rękę. Jak już macie podstawy (farmy, spawnery, exp, dużo zasobów) możecie robić oddzielne bazy. Same podstawy: drewno, crafting, kamień+węgiel+żelazo, piec, baza, zasoby, nether, zasoby, struktury, zasoby, wtedy dopiero możesz znaleźć sobie cel: budowle , end czy zasoby w #!$%@?.