Wpis z mikrobloga

@psylo: chodizło mi o obie. Stelvio albo Giulia, a skrót o Quadrifoglio to jest QV a nie Q


@Motokatalog: Nie, skrót od Quadrifoglio to Q. Skrót QV dotyczy poprzednich modeli, kiedy jeszcze Alfa Romeo stosowała nazwę Quadrifoglio Verde.
Stelvio albo Giulia, a skrót o Quadrifoglio to jest QV a nie Q


@Motokatalog: w ramach czepialstwa napiszę, że QV jest Quadrifoglio Verde, a aktualnie Alfa używa samego Quadrifoglio, także Q bardziej pasuje :P
@Motokatalog: To ma być zabawka czy samochód na co dzień? Jak to ma być na co dzień, to Alfa, Lexus i Audi z tych trzech, przy czym ja bym brał Audi, bo najbardziej użyteczne, choć liftback od Alfy z silnikiem stworzonym przez Ferrari wydaje się być najciekawszy. Jak to ma być zabawka to Porsche, bo ma silnik zamontowany centralnie. Używane sobie odpuść.
@Motokatalog: No ja się domyślam, że nie tylko na tor, ale jeśli chcesz jechać w dwie osoby i np zabrać bagaż na 1-2 dni to tak słabo. Przejedź się do salonu i zobacz jak to wygląda. Jeśli nie chcesz kombinować, to lepiej będzie uderzyć w Alfę, Lexusa lub Audi. Nie będą się tak świetnie prowadzić, ale to są większe auta i będą znacznie bardzie użyteczne.
@Motokatalog: osobiście bym sobie alfe odpuścił, jak dla mnie ten silnik jest bardzo nerwowy i ma ten charakter Ferrari, a to może niektórych męczyć. Z tego co piszesz to najlepiej pasuje Audi RS. Lexus jest bardzo fajny, ma bardzo "analogowy" silnik, ale niestety do użytkowania okazuje się za ciasny. To oczywiście tylko moja opinia.