Wpis z mikrobloga

@Sl_w_k_1: Zamawiałem już od dwóch żółtych i ciągle to samo i jeszcze proszą żeby anulować zamówienie bo pomyłka. Nie wiem czy jest w ogóle sens próbować coś zamawiać skoro i tak tego nie wysyłają
@KulaM_pl: ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Spoko, taką wiadomość dostaniesz dopiero za tydzień a nie od razu, to to idzie z automatu :) chociaż takie gównomaseczki to może i wyśle
ED: Ja też dostałem tracking, oczywiście fejkowy, miałem status że paczka dostarczona i co się okazało? Nie na moje dane :)
@KulaM_pl: Oj nie chce mi się już po mailu grzebać i screenów robić, uznajmy że masz rację. Tylko tak jak mówię, w tym wypadku może to przejść, ale często starają się z tego wykpić.
@beer_man: tak, wiem, że jest płacz często, ale uwierz, że to zależy od przedmiotu. Ja większość cebul dostaję, bo nie zamawiam już przedmiotów typu buty za $2, gdzie jest 2000 sprzedanych w tej cenie, ale takie jak tu, gdzie wystawił, żeby sobie nazbierać feedbacków :)