Wpis z mikrobloga

Myślę nad sprzedażą #bmw #e39 530D i kupnem #e60 523i/525i. Sedan, manual, tempomat, xenon, byle nie szary, mile widziany szyberdach (ale przeżyje bez) i mile widziane ciemne wnętrze (szczerze nie wiem czy jasne zdżierże xD). Bez rdzy, lub bez przesanydch oznak rdzy. Przedift/polift bez znaczenia, mpak bez znaczenia, budżet 20-25k. Da się coś sensownie znaleźć? Raczej sama benzyna bez lpg. Jaki 523/525 jest godny uwagi jeżeli chodzi o 1. Trwałość, 2. Spalanie? Bo nasrali tych jednostek w E60...

Obecne E39 lubię, ale wsadziłem w nie już prawie 20 koła, kupiłem za 11, wyposażenie jest dokładnie jakie chciałem, ale przydałoby się zmienić na coś nowszego, bo i tak teraz będę wsadzał 4 lub 5 tysięcy w blacharkę. Spalanie w trasie w obecnej koło 5 się zamykam, co 1400-1500km na stacje musiałem zjeżdząć, po mieście 1000km na jednym baku, jak to wygląda w benzynowej E60?
  • 25
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Z dręczy które nie wpisałem, bo nie poszły z mojej kieszeni - amortyzatory przod Bilstein b4 (m technik zawieszenie) w listopadzie 2019. Urwany od wybojow zbiornik wyrownawczy od płynu chłodniczego. Termostat zapomniałem dodać (październik 2018). Kupowałem górną półkę zamienników A i tak w ta zimę co w trasę leciapem to powyzej 120kmh temperatura płynu spadała do 60°C...