Wpis z mikrobloga

@ArquesMartin: Mnie to rozwala, że oprucz odbić dodali teksturki. Drewno wygląda kozacko. Nie no efekt WOW jest niesamowity. Nawet w RDR 2 jakoś nie zwracałem na to uwagi, ale tu... Napatrzeć się nie mogę.
@dyzmund: chodziło mi bardziej o to , ze szeroko pojęty raytracing został eksperymentalnie wdrożony już chwile temu ale w wersji Minecrafta z javą na pokładzie, no i nie w wersji oficjalnej, tylko przez moderów (?) i nie ma się ta wersja niczego wstydzic przed tą zaprezentowaną wczoraj (oficjalną ale tylko na bedrocku)
@blackbird Te szadery są bardzo spoko. Jednak jak się człowiek przyjrzy to widzi, wielu rzeczy im brakuje względem RTX. Choć osobiście np. wolę powieszchnie wody na szaderach. Bo ta ba RTX ma texture w stylistyce minecrafta a na szaderach jest krystaliczna. Ale to może też przyzwyczajenie. Do tego finalnie rozwiązanie RTX może się okazać wydajniejsze przynajmniej dla pc ze słabszym cpu. Szadery te promienie liczą właśnie na cpu.

Zaleta szaderow jest Java