Wpis z mikrobloga

@tank_driver: Ogólnie generuje sample, które potem Paula odtwarza, ale jakiej metody syntezy poza wavetable używa cieżko powiedzieć. W każdym bądź jest cholernie wydajny, bo na A600 MlED ledwie się wyrabiał (a i to nie zawsze), a co dopiero przygrywanie w tle demku ^^
@tank_driver: Kiedyś było coś takiego jak ZSID, player odtwarzał spakowaną muzę z C64, a konkretnie rejestry SIDa, nie przyjął się niestety, nie wiem czemu. A brzmiał sensownie. Musiałabym pogrzebać na jego temat. Ale faktycznie muzyka była pakowana. Możliwe, że ten też tak robi. Miałoby to sens.

@sprzedafcaMakaronu: Przecież tam muzę robił Laxity ()
Ale faktycznie muzyka była pakowana. Możliwe, że ten też tak robi. Miałoby to sens.


@xandra: Tutaj podchodzi mi bardziej pod algo które tworzy sample ze scratcha i potem Paula leci po nich jak po modzie. Ciekawa technika, więcej miejsca na demo.
@tank_driver: Na PC faktycznie używa się generowania muzyki w 4,8,16 i 64kb, co trwa dość długo. Tu widać, że trwało chwilkę na stosunkowo wolnym procku. Na PC masz szybkie procesory i dodatkowo od groma pamięci. Tutaj wydaje mi się, że muza jest generowana w czasie rzeczywistym.

Wiesz teraz można zrobić Dooma z teksturami na OCS, a na C64 odtwarzać filmy, wiec jakiś dobry algorytm i lecisz ( ͡° ͜ʖ