Wpis z mikrobloga

@SzalonyAndrzej: bez vanosa?

Dość dobrym, te silniki to pancerniaki do uturbiania. Z vanosami? No tak średnio bo na pewno stukają a wymiana to 3000zł za stronę + jeszcze rozrząd dochodzi bo dobrze go zrobić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@SzalonyAndrzej: B28 to najlepszy silnik jeśli chodzi o niezawodnośći niskie koszta napraw.

Podobnie M54B30 i B25 ALE problemami ich są że lubią wypić olej, w M52 nie ma tego problemu.

Mimo wszystko polift > przedlift ;) (poza maską)
  • Odpowiedz
@SzalonyAndrzej: powiem tak, kupisz E39, pokochasz, włożysz kaase i będziesz żałował że nie wziąłeś większego silnika.

V8 może Ci zostać na wieki jak będziesz dbał ( ͡° ͜ʖ ͡°) I nie pali w gazie tak dużo :D
  • Odpowiedz
@sorek: Fajnie jakby gdzieś były podane koszty ile za co trzeba dać, żeby silnik trzymał się kupy i nie ciekło z niego jak z kranu XD

Im mniej by mnie wyniósł serwis tym lepiej, a nie chce wsadzać w to drugiej dychy.
  • Odpowiedz
@SzalonyAndrzej: pełen zestaw wahaczy i gum lemfordera (ori) widziałem na ebayu za jakieś £300-£400

Mayle są trochę tańśze jak kupujesz w zestawie. Do tego jak będziesz zmieniał amory to polecam od siebie Bilstein B6/B8/B10/B12 zamiast B4 ale to już zależy od preferencji ;)

Reszta bez tragedii.
  • Odpowiedz
@sorek: > Z vanosami? No tak średnio bo na pewno stukają a wymiana to 3000zł za stronę

No właśnie jak to jest, że mam zregenerowane vanosy w V8, a znów się odezwały? Niby da się je uciszyć, ale na krótką metę i jest to ponoć tylko efekt dźwiękowy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SzalonyAndrzej: pierścienie

Na pokrywe zaworów, uszczelki różnej maści, czy nie przegrzana głowica i czy locktitem zabezpieczona nakredka od pompy oleju.

Mozna je za £400+ wyrwać
  • Odpowiedz